TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, December 30, 2008

Job Accomplished..at last...hurm....

hurm ...arini last day aku kat Empress nie.,..rasa cam dah lembik satu badan..semalam aku tdo lambat...uruskan pasal senarai peserta kusus untuk next year...arini lak kene setel utk presentation TNA..everything have to settle on time..n aku sbg pompuan yg lemah..terasa penat giler...x sempat rest ...makan pun ala kadar...siyesly penat...

mase presentation berlansung..aku sibuk dibelakang menyiapkan tugasan aku sblm Tahun 2009 menjengah...kalo tak ..masak aku dibuatnya..tengah2 aku rajin menaip ..tetibe laptop aku lak jadi malap...bateri dah nak abes....kacau betoll la...x bley tgk aku yg pemalas nie rajin sket....huhuhu...

so dari aku tak wat pape..aku pun wat2 la sibuk kat meja blakang tue..nak taw aku wat ape...ha..tgklah..hasil seni kreatif aku...n mangsa aku mase nie...si Zaki..our technical assistant...hahaha...

*p/s: to zaki..thanx sbb sporting giler...




ni lah hasil kerja tgn aku yg memang tgh kebosanan tahap cipan...

tem ni peserta tgh take 5..so sempat ajer aku tangkap gambo..


ni plak gambo yg aku curik2 tangkap o.t.w nak balik opis....at last..settle gak keje aku....sok aku dah start cuti...yahuuu yabedabeduuuu...


ni la Palaca of Justice.....shantekk kan....ekceli camera hp aku yg membuatkan view tempat nie bertambah cantik...hwahwahwa....




ha...nie lah opis aku...kalo korang semua nak taw....


so...dengan tamatnye tugasan aku Di Hotel Empress sepang nie...maka bercutilah aku sehingga ke minggu depan..kalo dah namanya cuti..so blog pun cuti la jugak...hehehe..so tunggu je lah next week yer...

~tata~

No comments: