TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, December 30, 2008

M.A.L.A.S

erm...ekceli aku memang tgh dalam mood yg sgt2 malas skang nie..xtaw la ape punyer Turrr aku ari nie...siyesly...aku malas sgt..sume benda aku malas nak wat.dari td cakap nak wat keje..tp x start2 pun lagik..maybe mood end of the year kot...hahaha..

fenin..fenin..ape la aku nak wat skang nie..Tido??..dengar Mp3...??..baca Newspaperss..?? or...slumberr jer tinggalkan opis n trus aleq umah....argghhhhhh....wat the hell i'm thinking aite now!!!..aku tgh sakit pale sgt2 nie sbnrnye...sore pun dah ngalahkan Ella..serak dowh..(gara2 ngamuk malam semalam la nie)..

aku nak cite ape ekk kat sini...??..korang nak taw ttg ape...?? aku xde idea dah nie...caketttttt pale...nyuttt..nyuttt..pale aku berdenyut...makin lame makin kuat denyutannya..aku kene migrain ke nie??..len macam jer sakitnyer..tak penah2...nape ekkkk...(keep thinking)...

k la..sempena awal tahun baru hijrah nie..aku nak share la ape azam dan impian aku utk tahun nie...n maybe ade diantara azam n impian aku ni yg aku carry 4wad from last year or maybe from tahun2 sblmnya..gagaga..hope dapat laksanakan tahun nie..kalo tak..ape susah..aku bring 4wad lagik next year...ahaksss..

  1. aku nak ubah sikap aku..aku nie agak moody sket orgnye...tp owez on the rite time la...nak2 tem piyed...aku rase benda ni normal pada pompuan yg macam aku n for sure pd yg belom menopos..kekeke...
  2. aku nak perbaiki mutu kerja aku..wif my new work load.i noe i can do better than i have done before..as En. Taha said la..i have a potencial to go far...far from Nanotag kah...??n now n ever .. i keep it as my inspirations...dat i'm the one who have a P.O.T.E.N.C.I.A.L...so i want to prove it...
  3. aku nak perbaiki pangai aku yg tak berapa suke hang out dgn kawan2..aku bukan pe..kalo aku tak kuar..aku dah safe mase..dah safe duit..tp life tak happening without frenz..kawan2 pun dah merungut susah nak jumpe aku..dah macam YB plak aku ni..bz manjang..so lepas ni..aku akan usaha utk tak tolak lagi kalo kawan2 ajak hang out...(depends on my priority to do 1st la..)...sori to Wana,Gia, Kak Effa n others.../me dah byk kali decline ur invitations...
  4. aku nak kembali menjadi seorang yg ade principle...xmo bek ati sgt smpi ade yg pijak pale..n x reti nak respect my feelings.
  5. aku nak mule rajin solat..xnak skip2 cam dulu..n no more excuse for dat things..aku nk idup aku dis year lebih bermakna dari tahun2 yg lepas..
  6. n yg paling2 penting..aku nak akhiri zaman bujang aku!!!!!..dah 2 tahun aku tunggu...cincin tunang kat jari manis aku nie pun dah semakin mengetat...dah x muat..(jari jemari dah makin tembam berisi sbb makan tak jage..badan dah montel sket...sket jerr.okek...).semua ni akan berakhir end of dis March..InsyaAllah..kengkawan2..doa2kanlah utk aku yer..
  7. n cambese la..azam aku tahun nie...nak jadi manusia yg lebih baik,lebih berjaya,lebih bahagia..n lebih segala2nya..sama macam y'all.


hehe...dalam malas2 aku nie pun..panjang gak aku celoteh.. kla..dah la stakat nie...rase malas aku dah datang balik la plak....aku nak kene cari sumting yg lebih menarik utk dibuat...n yg bleh menghilangkan rase malas aku nie....ape kata..ermmm...aku layan Game jap...gagaga...(ni bukan salah satu dari azam aku tahun nie yer...ni juz my supplement jer...)

ok....chioww..!!


No comments: