TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, December 30, 2008

Tag

Tag nie aku amik kat page Akisss..n i think...soklan2nya..agak menarik utk aku jawab...so..To: Akiss ..thanx coz give de OPEN tag to do...(Akiss tak tag sape2 pun cume die kata....)

"Tag rakan anda: .errr. sape2 yg rase soklan ni menarik."

and aku rase interested to do dis Tag....gagaga..so aku amik...

Nama ‘Timang-timangan’ anda oleh yang tersayang?

* Commercial name : DaMya /Jue / Nyta
* Girlfriends : Nedd / Zu /Jue
* Kawan Sekolah Rendah : Jue
* Kawan Sekolah Menengah: Livita( sbb aku kuat lari) /Jue /Kak Mia ( sbb terer KIMIA )
* Kawan Universiti: Jue / Zunita
* Lecturer / Cikgu: Zunita / Zue
* Anak-anak buah : blum ade lgik tp future anak buah kol me Mak Lang...

* Mak : Along


* Apak : Along

Anda seorang yang...

1. KEKUATAN AKU

friendly,soft-hearted, unpredictable n respect others

2. KELEMAHAN AKU
cenggeng, hot tempered, when facing n order...SYMP..huhuhu


3. Describe apa membuatkan dia terlalu istimewa dimata anda...
faithfully...happy go lucky..n unpredictable...

Makanan & Minuman favourite anda :

Green apple,M&M's,Asam,Twisties,Ginger Beer,100++,Milo Iced n etc...





4. Favourite colour
my Blog color....Green...Go Green...!!!

5. Favourite song
Fall 4 U - 2ndHand Serenade

6. Siapa yg selalu membuatkan anda tergelak
No one kut.....

7. Sikap yg membuatkan anda stress
baran,Suke menuduh,suke carik pasal(nak2 tem aku tgh xde mood)..n ske pressure aku..

8. 3 benda yg mesti ada dlm bag anda
hp,purse,kunci umah n kunci kete....+ pen

9. Kali terakhir anda beriya-iya menangis. Kenapa?
smlm..aku bengang la..niat aku nak bergurau je..tp die leh ngamuk tak tentu pasal..siap suh aku turun kete kat tepi jalan lagi..ape punyer gilerr la...baran tak hengat...aku pun ape lagik naik antu gak la..hehehe..tp skjp jer..adela dalam 20 minit...

10. Perkara yg paling lucu atau memalukan dlm hidup anda
ntah arr..tak bape ade sgt pengalaman dgn benda2 camni..kalo ade pun..aku da tak ingat....sowi...


erm..skang aku nak TAG....

  • Zuriany Y.
  • Syaza
  • ScareLittleBoy
  • Fanadia
  • Marmar



No comments: