TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, December 30, 2008

Working Back!!!!

Arini aku da start working balik setelah 2 ari bercuti....kalo ikutkan memang malas gilerr aku nak masuk opis arini....mngantuk + sakit pale..tp atas alasan ape plak aku nak skip g keje arini...so dgn penuh malasnye..aku bgn gak bersiap2 g keje...

Aku sampai opis...dkt kul 8.15pg...mase nak nek lif aku terserempak dgn Pn Endang...die pun macam x cukup rehat je aku tgk..yelah..kami same bkursus mase kt Terengganu n kat Sepang...so..keadaan kami agak same lah...Aku datang opis pun sbb nak siapkan keje aku yg memang menimbun...ade satu kotak senarai name pegawai yg aku kene key in..kalo tak.. next year..xde la peserta kursus..

Aku masuk2 je bilik ..aku tgk..sorang pun xde..Mane pegi yang lain2 nie???...hurm..nampaknye..aku sorang je lah arini....Si Fana masih lagi belum abes organize kusus kat PD....si CT..???entahla..aku pun tak taw die gi mane....aku pun sms die....


"Salam CT...cuti ekk???"

"Xdala kak...Ct g check up..eyh..akak x g jage kusus kat PD ker.??"

"takla..akak dah masuk keje arini...Fana n Zaid yg g PD...akak cuti..penatla"

"owh..CT lepas lunch baru masuk nie kak.."

"erm..takpelah..ingatkan cuti..akak ade bawak kopok dari tganu nie utk CT...nanti petang..amik ye...akak letak atas meja ct"

"ok..mekasih kak.."



CT g check up upenye...hurm..itulah nasib si Mak Buyung...hehehe...

Tetibe..aku rasa lapar la plak....aku trus kol Ayu n kak faris ...ajak g makan...Spin n kak Nurul pun join skali..dah lebih 2 minggu aku tak jumpe dorang....mish..mish..mish....




ni la kotak yg aku maksud kan...dalam kotak nie ade beribu2 senarai nama yg aku kene daftarkan....aku dah siapkan 1/4 daripadanya...n aku kene siapkan dalam 2 arini becoz thursday dah start cuti balik....hurm...fenin..fenin....




keadaan opis yg kosong..xde orang....



aku ...mase lepas bekpes tadi..sempat jer tangkap gambo utk diselitkan dalam entri nie.....




aku lagikkk....


hurm....lupe plak...semalam Awal Muharam...kire tahun baru dalam kalendar islam..so dikesempatan ini..aku nak ucapkan...

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 1430H

Dengan ucapan:- semoga segala impian dan perancangan akan terlaksana di tahun baru ini..(
<---ucapan nie lebih utk diri aku sdiri....)..n aku berdoa semoga kalian semua berjaya dalam segala bidang yg kalian ceburi..InsyaAllah...Aminnn...

No comments: