TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Friday, January 30, 2009

Menghitung hari....

Hehehe...siyesly aku sedang menghitung hari...ade lagi 42 days to go...lepas 13/3/09 nie title aku akan bertukar...dari Cik ..dah nak jadik Puan..muahaha...Puan Zunita...macam besh jer....huhuhu...



aku skang dah layan image ala-aa ekin Mawi...maksud aku..pakai tudung cam ekin Mawi pakai...bkn pe..senang nak pakai..takyah iron..men sarung jer....aku nie memang malas sket nak iron baju or watever..lagipun nak ubah imej...as Puan Zunita..Bley gitu???!!

kat bawah nie..adalah kad jemputan kawin aku...my handmade taw..
aku design sdiri n print sdiri..all by myself....puas ati aku sbb dapat wat sdiri sempena ari bahagia aku ..





so kepada kengkawan yang mengenali aku secara life or secara maya
( friendster,blogger,myspace,facebook or tagged )..maybe susah nak edarkan kad kat korang..mane yg dapat tu..dapatlah...so kat sini aku nak jemputla datang ke majlis aku nanti ..pada 14hb March 2009( Saturday ) di alamat :- No 4, Laluan Raia Mesra 11, Taman Raia Mesra, 31300, Kg Kepayang, Perak Darurl Ridzuan..kalo rasa jauh sgt nak datang..kirimkan hadiah pun oke...huhuhu...

so,..dats all for now..aku memang agak bz kebelakangan nie..almaklumlah...masa dah makin hampir..pejam celik pejam celik..dah sampai masenya..so..till then...c' ya all k...

~Jue~

No comments: