TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, March 26, 2009

AWARD dari aku utk INSAN TERPILIH....


hurm..kali ni aku lak nak bagi award nie kepada kawan2 ku yg setia bersama-samaku selama aku menjadi blogger tegar nie..hehehe...kpd teman2 yg sentiasa memberi sokongan dan galakan..kepada yg sudi menjenguk blog aku semasa ketiadaanku...n kepada sesapa yg akan aku umumkan namenye nantilah...so...nantikan Msg Tawaran Penerimaan AWARD dari aku di blog masing2 yerp...

n seperti biase...selain dari memberi award nie kepada korang..aku nakla taw respon from korang sume ttg aku...tak byk pun aku nak taw...cume:

  • 1. Kenapa korang ske jenguk Awandanya's Blog??
  • 2.Ape yang paling menarik perhatian korang ttg blog Awandanya??
  • 3.Kenapa korang ske berkawan dgn author Awandanya's Blog??
  • 4.Berikan 3 perkataan yg korang describe ttg diri aku...(sejujur-jujurnya)..


tu je yang aku nak taw dari korang...tak banyak pun kan....hehehe...

** dan syarat paling UTAMA adalah..sila pamerkan / publishkan award yg aku bg kat korang nie semasa menjawap soalan2 aku...sekian terima kasih..

aku syg korang sume..n korang sume adalah keluarga aku dalam dunia Blog nie....

3 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

thanks sys for the lovely award...
nnti ifa tepek kat blog ek..
will inform U after i post it...
have a nice day :)

lala said...

owhh kak danyaaa thnxxxx sgtt :)
nty lala paste eaaaa thnx alot kak moga bhgia :)

Ms. Lady Armani said...

dh selesai dah..
mekasih shis..
jgn mare tau kalo ada terlepas kata dlm N3 gyena tu