TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, March 26, 2009

Dapat Award Lagik!!



hehehe...mownink to all my fwenz....n assalamualaikum utk kawan2 ku yg beragama islam..(macam nak berpidato laks...)..

pagi2 nie..bile aku on jer blog...aku dapat msg yg aku terima Award lagik..dalam mase 2 ari..2 award aku dapat...wah!!!!...terharunyer aku....padahal blog aku nie tak layak dapat ape2 award pun...yelah...aku ni sape je la kan...aku sedar...(cedey nyer...)

award tu datangnya dari adik aku
-----> Ms DIDA

thanx dear sudi bagi akak award...walupun nak dapat award tu BERSYARAT..akak terima dgn ati yg terbuka...hehehe...

Syarat2 nya adalah:-



i. mesti tempek kan ar.....---> dah tempek dah ..kat atas skali lak tue....ahakssss..
ii. napa suka jadi follower ku..---> sbb u're such a nice person to be close with....
iii. napa kamu suka kawan ma aku..----> jawapan seperti di atas...
iv. nyatakan dalam satu perkataan about aku..satu ja....----> M.A.N.J.A


hahaha..akak dah setelkan tugasan yg Dida kasik..neway thanx again n again sbb sudi bagi Award ni kat akak....akak doakan semoga Dida teruskan usaha n jangan give up in ape saja yg Dida lakukan...c'mon Babe...u can do it, Dear..

so..dats ol for dis task...nantikan updates aku yg terkini...Tata..

1 comment:

d i D a_LittLeBaby said...

HAHAHHA..MCM MANE TAW DIDA MANJA..NI MESTI NENGOK KAT ENTRY KAN..HAKHAKHAK..TAK PE LAU TAK TENGOK PON LEH TAU KAN..CEHHHH..PASAN G AKU NI...HIHIHIH.....SAYANG AKAK..MUAHHH