TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Saturday, March 7, 2009

Erti S.A.H.A.B.A.T

hurm..topik aku kali ni agak simple..but agak siyes...

aku nak cite ttg sesuatu yg berlaku pada aku semalam dgn seorang sahabat aku ni..

ekceli aku dgn Abby(bukan nama sebenar) dah kenal hampir 4 tahun..bermula dgn menjadi seteru...akhirnya kami menjadi sahabat karib..kenapa aku bermusuh dgn Abby???ntahhh (dirahsiakan atas sebab2 tertentu)

we all berkawan sgt2 baik wlupun dulu kami ni pantang selisih..hahaha..skang Abby menetap di K.K, Sabah..n ekceli die memang owang sabah yg penah study kt kl nie..

nak dijadikan cite,last two weeks..mase aku di Ipoh utk selesaikan hal2 kawen aku..Abby kol aku..tu pun kol aku kul 2 pg..(dengan alasan nak sembang2 tanyekan khabar..sesuawaii kah waktu itu??..)memang aku tak jawab la kan sbb aku kepenatan seharian keliling kg mengedarkan kad jemputan n pelbagai hal lain lagik..n die tak taw keadaan aku aritu..n sape2 pun xkan rase ape yg aku rase aritu melainkan aku sdiri..hurmm..

mungkin abby agak terasa hati dgn aku,tp bukan salah aku..n Abby tak taw pun situasi aku saat itu..

pagi tadi,setelah 2 minggu berlalu,,aku mendropkan komen di mespes Abby...smlm pun aku ade singgah kat mespes die..tp..satu pun komen aku tak berjawab...Mungkin Abby majuk dgn aku...maybe!!..dengan nada bergurau..aku cakap..." wah..sumbunk ko skang ekk??"

n tak lame lepas tu aku dapat maklumbalas dari Abby n ternyata die dalam keadaan yg agak tegang..Die meluahkan rase tak puas hatinya pada aku..n disebabkan itulah die tak maw balas komen2 dari aku...

dan yg paling mengharukan..Abby meminta aku delete ID die dari fwenlist kt mespes aku..sampai macamtu skali???Abby membuat keputusan yg terburu2 dan meletakkan aku dalam keadaan tersepit...takkan lah kerana aku tak jawab kol..die nak ignore aku dari life die...??aku kan sahabat die..yg dianggap n dinobatkan sbg sahabat karib die...kenapa mesti jadi macam tue..sedangkan ..aku tak bersalah..

ape yg nak aku katakan disini...beginikah akhirnya kalau kite bersahabat dgn manusia yg pernah menjadi MUSUH KETAT kite?? and patutkan musuh dianggap sebagai sahabat??patutkah...??

1 comment:

Wan_hazel said...

hm,,sabar je kak,,mungkin dia ada masalah len kot..sebab tu kol akak jam 2pgi,,nak luahkan pasaan,,,tp akak tak jawab plak,,hm,,akak try lah minta maaf k..apa2 pun,,musuh kepada musuhku adalah sahabatku,,,bukan sahabatku adalah musuh ku,,,jgn tetekan kak..tak lame g nak kawen 2...