TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, April 15, 2009

Nothing To Story


Happy Face
| Stressed Mood




Hye all..sowi la ekk..lately i'm so bz..so xleh nak apdet blog nie..ide pun dah semakin kering...taktaw nak cekau kat mane ide-ide tue...tgk kanan..blurrr..tgk kiri..pun blurr..apetah lagi nak tgk atas dan bawah....huhuhu

Diz week..mood pun agak kurang memberansangkan...keje banyak sgt kat opis..fenin..fenin..fenin..tp makan, minum n rest...alhamdulillah..still stabil..muahahaha...

Nak cite ape ekk..aku xde ape nak cite ekceli..ttg harini..aku sbnrnya tak keje arini..pegi klinik..x bape sihat..ade sumting yg tlh berlaku ke atas diriku yg sungguh2 menyedihkan..ekceli x lah bape sedih..cume..berita mengenai migrain aku yg semakin kerap bertandang kat kepala ni..semenjak keje aku makin melambak2 ni..kepala pun makin kerap buat hal..pedih aje memanjang..

ni pun aku saje2 publish n3 nie sambil2 tgk tv ,minum hot chocolate n having rest..hopefully aku dapat released everything arini..nak cuti lame2 ..keje melambak2 lak menunggu kat opis..diz weekend aku dah nak g outstation.4 ari aku akan berada di luar kawasan liputan..so..kenelah setelkan keje yg melambak2 tue..

OMG..alangkah bahagianya kalau aku tak payah buat sume keje2 tue....n leh duk kat umah ni tanpa buat ape2....(wah..pemalasnye aku saat2 ini...)

No comments: