TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, April 7, 2009

Perjumpaan Terakhir Bersama Pak Menteri


View atas pentas sblm n selepas ketibaan dif-dif kehormat..( pic yg tgh2 tue ..aku ler..huhuhu)

Arini..kul 11.30 pagi ade perjumpaan khas bersama Menteri di kementerian aku..iaitu D. Shahrir Samad...ekceli perjumpaan kali nie adalah perjumpaan yg terakhir kami di kementerian bersama beliau..beliau tidak akan Menaungi KPDNHEP lagi slepas ini.

Pada aku..beliau nie seorang yg very calm..n down to earth..oke..tutup cite pasal beliau sbb aku xleh cite byk2 ttg org yg aku tak kenal rapat..takut nanti tersalah cite..tak baek..dose..hehehe

ape yg aku nak share ialah insiden pg td sewaktu nak ker majlis perjumpaan dgn menteri tu la..aku sbnrnya tak bercadang nak pg ke majlis tue memandangkan keje aku yg melambak..tp disebabkan pengumuman dibuat mgatakan bahawa kehadiran adalah diwajibkan ..maka aku pun merelakan diriku utk melangkahkan kaki ke mjlis itu..n aku g dgn Yanie..

smpi2 je aku kat dewan besar tue..semua seats dah penuh..ramai pegawai yg berdiri kat blakang dewan sbb xde tmpat duduk..termasuklah aku n yanie..smbil menunggu menteri tiba..organizer majlis sibuk mengejas tempat duduk..lastly aku dapat jugak tmpt duduk..tp malangnya..tmpt duduk aku btol2 depan stage pak menteri..ampessss..camana aku nak shleeeeppp kalo dah depan stage..nak tak nak..demi pak menteri..ku relakn juga..ni lah 1st in my life smnjk aku duk kat kpdnhep nie..aku duk depan skali n dikalangan pegawai2 tertinggi dalam majlis yg agak berprestij..(prestij wakleewww)..aii malewwww....
<----statement poyo

Tata..

No comments: