TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Saturday, April 11, 2009

Wat a Restless Weekend doW!!!!

HuarrrggGHHHH!!!!...very2 tired lol lately..seb bek la arini saturday..ari cuti..rase malasnye nak mangun pagi..pewut aku lak rase sakit sejak malam tadi....ekceli, last nite..my hubby masakkan fried kuewtiaw ..Fuhhh!!! berbakat btoll...cedappppp wo..2 kali aku tambah...but??!!..adekah sakit pewut ku ini kerana aku makan kuewtiaw tu smlm...???huhhh...no lah..adik2 aku pun mkn gak..xde pape pun.

hurm..siyesly la..aku rase penat giler 2-3 menjak nie...padahal aku xde lah wat keje2 yg berat pun...tp penatnye ngalahkan angkat barang satu kontena...kalo tido tue..rase cam dah taknak bangun2 dah...nak lay down puas2...pg td pun aku bangun sbb siapkan bekpes my hubby n kejutkan adik2 aku yg dah start keje part time kat Alamanda..dats mean...aku duk umah sowang2 lah diz weekend...bowing..bowing...bowing..

aku xde plan pape utk arini..my hubby said ptg nie dia nak ajak aku g Nilai..tgkla camana..kalo pewut aku dah oke..n badan aku dah cukup rest...i Follow!!!!..


k la..aku pun xdw pape nak cakap lagik..ni jelah apdet aku utk pagi sabtu nie.,..penat nie..baru lepas setelkan kemas2 umah...n skang tgh nak siapkan basuh baju2 kotor..sambil2 layan Ulangan Konsert AF7 kat Cenel @15...huhuhuhu..till then..tata~..

2 comments:

Ir. hydir said...

hoh .. mkn byk sampai sakit perut..
dasat gak tuh
anyway .. take a rest
makan pil chi kit teck aun
banyak minum air.. :D

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

incik Ir. Hydir..owh ya..oh yep...

Ir. la pulak..bukan Dr..

hehehe..aku sakit pewut bukan pasal makan banyak lorrrr..

pasal bendera merah lorr...tu la..

oh!lelaki..mane penah nak memahami masalah pompuan..hikhikhik..