TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, May 19, 2009

Suprised!!!

Aku hepi...aku gembira...aku seronok..

semuanya membawa makna yg same..

tp yg pasti..mmg aku tgh hepi giler...

nak taw kenapa???

.

.

.

.

.

.

.

.


I'm PREGNANT!!.

I'll become Hot Mama..

Aku akan jadi IBU..

..hahaha...aku ske..ske..ske..

.

.

aku telah sah HAMIL selama 6 Minggu..

bermakna..sudah 1 Bulan 2 Minggu..

OMG...Bersyukur sgt2...

xtaw nak cakap betapa sonoknye aku

bile dapat taw diri pregnant..

.

.

yg paling best...

baby aku dijangkakan akan lahir pd 22hb Januari 2010

..bermakna besday baby aku same dgn besday aku...

ibu-22.01.1981/baby-22.01.2010

mesti sonokkan...dapat tarikh lahir yg sama dgn baby

tp itu cume tarikh jangkaan..

n aku harap2 jgkaan itu tepat..

..

..

..

kepada kawan2 ku sekalian..

Doakanlah keselamatan aku n kandunganku ini..

Amin




No comments: