TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, May 13, 2009

Tag Lagi Utk Ari Nie..

Tag Nie Aku Curik a.k.a Songlap dari blog Ynaa..
macam best...so..aku curik la..hehehe
To Ynaa:- kire halal je ekk...hehehe..cayang Ynaa

Siapa KEKASIH anda?
Kekasih aku namenyer...Amer

Macam mana die MELAMAR anda?
camane nak cite ekk..panjang sgt citenyer..
aku pendekkan..oke..
die lamar aku selepas beberapa bulan aku stat keje govmen iaitu pd penghujung tahun 2006..
itupun selepas 10 bulan we all declare kapel..
die lamar aku terus direct kat mak aku..
"saya nak masuk meminang anak makcik..bole??"
so Gentleman....hehehe

Ape perkara yang paling BODOH penah
dilakukan oleh korang?
ape ekk..perkara paling bodo eyh..

ok..mase ari ktorang nak declare tu..
3 tahun 3 bulan yg lepas ( Feb 2006 )
we all g lepak kat Bukit Antarabangsa..
die punye gugup nak declare kapel dgn aku
smpi berjam2 atur ayat..bayangkanlah...
ayat punyer ayat..dr kul 11mlm smpi 5 pg kitorang lepak situ..juz nak dgr die cakap
"sy suke awak ..sudi x awak jd awek sy??"
tu jer....takke bodo namenye..
tp yg bodo mase tu.. die je la..
aku tak bodo...hahaha

Korang still KAPEL ke?

yup..bukan as gf/bf lagik dah

dah jadik husband n wife
huhuhu...

Sila TEMPEK gambar BF/GF korang.

ni la pic kitorang...
check it out!!!!

ni pic mase kapel...

ni mase bertunang...

selepas menjadi pasangan suami isteri..

Senaraikan 10 perkara yang korang SUKA pasal si dia
- caring
-responsible
-loving
-comeiii
-happy go lucky + funny
- menghormati owang tua
-rajin
-boleh diharap
-pandai masak
-creative


Ape korang nak cakap bile BF/GF korang
Apapun yang terjadi..Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan..Waktu untuk dijatuhkan
Nanti kita kan tahu Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun.. ini Pelajaran yang bererti
Semoga kepergianmu Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan...Kesepianku

Apapun yang terjadi..Berjalanlah tanpa henti

3 comments:

Ajwin Ajeera said...

hee
so sweet sis..
:)

Ajwin Ajeera said...

hi sis!
a'ah..
tgh on9..
tak ngntuk lagi???
mlm masih muda sis..
haha

'AQILAH said...

comel nye kamoo...
:)
bile la dapat rase kne lamar..
ishh Aqila gatal! hehehe