TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, June 4, 2009

Gempar!!!

Ekceli cite nie tak le se GEMPARRR tajuk n3 aku nie.

ianya berkenaan dgn runtuhnya Stadium Sultan Mizan..

kite semua pelik camana stadium tersebut yg berdiri teguh n kukuh..

yg dibina dgn menggunakan konkrit yg padu..
bleh rebah ke bumi..pelik kan..??
salah siapa sbnrnya....??
salah kontraktornya kah..??
salah arkiteknya kah..??
salah Tuan punya stadium kah...??
atau salah engkau..engkau...dan engkau..??
yg penting..BUKAN salah AKU...oke..huhuhu..
n bukan jugak salah ibu mengandung..
.
.
meh sini aku nak bagitaw korang sume...
sbnrnya stadium itu runtuh bukan salah sape2...
aku cakap begini sbb aku tau sape yg punya angkara...
korang nak tau sape..??
ha..tgk lah gambar2 nie...saksikan sendiri..
.
.

hahaha..korang sume tertipu...jgn marah taw..nanti kene jual..

*semua ini adalah gurauan n lawak jenaka semata-mata..

4 comments:

Nur Iqafi said...

heee~ kelakar tol tgk otromen tu

Saya said...

hahha...cess..hampesss...dh r raksaksa mcm ketam..bakar kang..huhu

Ms. Lady Armani said...

sah...sah...pengemar cite katun ultraman ni...

Miss Hirose said...

hahaha
lawak la kak jue ni..kkekekeke