TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Monday, June 29, 2009

Last Weekend Part. 1

Salam All..
seperti yg semua sedia tahu..
last week aku balik Ipoh dgn hubby..
so, on last Friday...
setelah menimbangkan permintaan adik bongsu aku..
aku n hubby telah membawa Mama , adik n baby Fateh
makan Pizza kat pekan Ipoh...
adik aku nie mmg ske sgt makan pizza..
ari tu we all order 2 large Pizza..
n 80% dari pizza2 tu my adik yg abeskan
kat bawah nie adalah aksi2 kitorang semasa di
PIZZA HUT





1) mama n adik tgh kusyuk menikmati Pizza..
2) sempat lagik berposing....adik aku yg poyo..
3) baby fateh tgh layan feeling makan makanan kegemarannya..mushroom soup...
4)"sedap"..kate Fatih smbil tunjuk ibu jari tande very good..hehehe
5) aku n hubby..sponsor makan Pizza on dat day...hehehe

.....

The End

No comments: