TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, June 16, 2009

Mase Dah Time!!

Hye kengkawan...
selamat petang sumer....
dah lunch ke belum...???
aku baru jer abes lunch ..
arini aku lunch dgn Ani n Cik Puan Emma..
makan kat JPM..
saje2 jer nak makan jauh2 lak arini..
huhuhu..
........
erm..lately aku memang tak sempat nak publish n3 byk2..
sgt2 bz lah geng..
sok aku dah nak ke Kuantan...
aku balik Putrajaya on Sabtu malam..
so..ofkos la..xkan ade apdet dari aku stat esok till saturday..
mesti korang akan rindu kat aku kan..???
Rindukah korang kat aku ni ekkk????
Perasan je lebey aku ni kan...hehehe
.......
siyesly byk keje la nak kene buat...
sgt2 penat dibuatnya...
rase cam nak benti je keje bile bz camni..
workload so melampau la since last week..
hope sume nie cepat2 selesai..
wish me luck ye all my fwenz ...
.......
ofsure la aku akan rindu sume kengkawan blogger aku..
nak2 yg rajin menjenguk blog aku ni tanpa jemu...
cayang la kat korang sume....
sbb sudi memantau blog aku nie tanpa gaji..
ahaksss..
........
k la...aku nak sambung setelkan keje aku la...
ade lagik sket jer....sket jer lagik..
so aku leh g Kuantan dgn penuh semangat
tanpa memikirkan keje2 yg ade kat opis ni lagik..

No comments: