TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Friday, June 5, 2009

So Sorry..

Salam...
aku nak say sorry sgt2..sbb aku rase...
aku tak sempat nak publish n3 ttg projek aku lunch td..
masuk2 opis..bos terus panggil meeting..
lame plak tue...ni baru jer abess...Fuhhhhh!!
.
.
lagi 15 minit dah nak balik..
so aku pikir..next week je la aku apdet..
arini memang siyes tak sempat...
lagipun pale otak berserabut dgn agenda meeting td.
semuanya berkaitan dgn projek kursus aku
yg akan bermula on 17 June nie..
n akan diadakan maybe di GSV P.Dickson..
or di De Rhu Beach Resort,Kuantan..
tu yang agak kelam kabut sbb mase dah suntuk...
.
.
pagi besok..aku n famili akan balik ke Muar..
ke kg hubby aku...nak ziarah atuknye yg tgh sakit..
nie lah 1st time aku akan balik ke Muar..
sbb sejak kapel..smpi bertunang n smpilah dah kawin nie.
aku tak penah smpi kat sane..
excited la jugak...
.
.
k la geng..tunggu je la aku apdet next week..
aku dah penat la...nak siap2 nak balik umah..
nak packing2 baju nak bwk balik kg..
n nak rest la for a moment..
c'ya next week yer syg-sygku semua...
till then..Tata..



No comments: