TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Friday, July 10, 2009

Aku OK dlm kemusykilan....

Salam n Mownink all..sehatkah sume2...??hehehe...awalkan arini aku o9...??maw nyer tidak..masuk2 opis..aku laju2 bekpes, n laju2 g fax sume surat2 jemputan kursus aku...n laju2 jugak g scan surat panggilan peserta..pastu ..aku laju2 lagik terus mengemail surat panggilan tu pada peserta..semuanya aku buat laju2..xde yg slow2..nak brek pun x sempat...hahaha...mesti mase bace statement ni, korang rase macam laju sgtkan korang membaca..

Arini,mood aku sgt2 oke..wlupun pg td hampir2 terbabas jgk mood aku ni akibat tertinggal hp kat umah..mujurlah ade my superhero..iaitu my hubby yg kebetulan belum keluar rumah utk ke opis..dgn penuh kasih syg melimpah ruahnyer terhadap isteri tercinta..die datang antarkan hp kat opis aku..lgpun perjalanan die nak ke opis mmg lalu opis aku..so..drop by jer lah..n disebabkan die menjadi hero pujaan hatiku di pagi hari ni..aku tapawkan die nasik goreng dari Gerai Wak Ravi...hahaha..en. Ravi pun dah jadik wak dah skang..smjk kak Wan parking gerai makan depan opis die..huhuhu..

memandangkan tem nie keje dah byk disetelkan..so aku leh la merilex2kan diri dulu..arinikan ari jumaat..bese la tu..mood cuti dah menyelubungi diri..tp kan aku ade sdikit kemusykilan..nak share dgn korang n tanye pendapat korang..citenya camni..

Diz saturday..my hubby dapat hi-tea invitation from his frenz..dorang nak wat hi-tea + gathering utk ex schoolmate dorang especially batch my hubby..mean termasuk la laki aku..berkemungkinan gaths tu akan dihadiri oleh Grup SKS( my hubby's grup )..ramai gak ahli2nye..ade yg dah kawen n beranak pinak n ade gak yg still bachelor..aku pun penah jer lepak2 dgn dorang mase belum kawen dulu...sbb dulu dorang rajin wat TT..n sumtimes wat famili day...n kekadang wat game futsal..n boleh kate every year dorang wat program gathering ni..grup hubby aku nie dulu aktif..slalu jer wat mcm2 program..

masalah aku ialah..aku agak berat hati nak join hi tea kali nie..xtaw la kenapa..dulu pun aku jrg sgt join program dorang..n bley kate aku tak bape biase dgn dorang..cume ade la segelintir dari mereka yg aku rase agak selesa utk bergaulmesra...tpkan..masalah aku..aku takmo pegi hi tea kali nie...hubby aku plak cakap..die pun takmo g kalo aku tak g..aku rase serba salah la plak..padahal aku lansung tak menghalang die utk join hi tea tue..katenya.kalo die kene g sowang2 ..die takmo g..die betol2 wat aku tersepit..kalo aku g mesti aku rasa tak selesa..n kekok jugak..tp kalo aku tak g..die lak tak mo g jgk..nanti ape lak kate kawan2 die..mesti dorang ingat aku kontrol laki aku..or sekat kebebasan laki aku utk jumpe kawan2 die..n mesti dorang ingat aku tak ske bergaul dgn dorang..kan???

bukan camtu ekceli..aku tak rase nk g sbb aku pk..aku ade byk benda nak wat kat umah..dgn adik aku ade kt umah..takkan aku nak angkut die skali..dahlah hi tea tu salah sorang dari member hubby aku sponsor..takkan aku nak angkut kaum kerabat aku lak kan..x sedap lak..sementelah aku mmg tak bape biase dgn xtvt gath2 nie..camne ekk??korang rase..ape yg patut aku wat..?? pegi atau tidak???hurm..

No comments: