TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Friday, July 3, 2009

Along & Adik


ni gambar lepas Adik lepas intebiu..
n gambar ni diambail dalam bilik aku..



hye kawan2 ku semua...
tgh watpe tue...????
tem2 camnie mesti korang tgh beristirehat kan..
ntah2 ade yg dah tido dah pun..
arini...aku betol2 bz smpikan takde masa nak apdet blog...
baru skarang aku dapat membebel kat blog aku ni...
ade korang kesah???? korang tak kesahhh pun kan...
heheheh..
......
ekceli arini aku n kawan2 kat opis sebok sbb continue keje2 smlm
yg tergendala akibat gotong royong..
so mmg agak bz la sket...
seb bek big boss xdek..kalo tak, makin sebokk la kitorang..
pepagi td...aku sempat bekpes dgn siti n kak rose..
dorang bawak nasik lemak n nasik goreng..( hancussss diet aku )
so kitorang pun kenduri makan ramai2..
aku jamah sket2 jer...just nak rase2 jer..
nak makan byk2 takut diet aku kantoiii...huhuhu..
........
tghari td aku balik umah..pick up adik aku
adik aku dipanggil utk dtg intebiu
kat bhgn. PSM di tgkt 6 kt kementerian aku
utk jawatan PT/PO Kontrak...
intebiu die stat kul 3 ptg
gambar2 kat atas tu gambar mase kat umah..,
sblm bergerak ke opis..
lepas je aku siap2kan die..tacap muke die sket2..
we all pun ape lagik..bergambo lah..
heheheh..nak wat guane...doh hobi kawe..
......
same tak muke aku ngan adik aku...??
lain kan....sgt2 lain...
aku tembam sket..die kurus sket..
(dulu aku lebey kurus dari die taw)
n kalo korang nak taw..umo kitorang beza jarak 10 tahun..
tp nampak cam sebaye je kan....??(huhu ..aku je yg perasan)
......
aihhh...mane pg semua idea2 aku td...??
tetibe jer aku jadik blank...
malam ni aku rase..aku byk merapu jer...
arrrrrgghhhhh....bosan betolllaaaaa..
dah la...aku dah malas la nak merapu meraban lagik ...
rase cam nyampah lak dgn diri sdiri...huhuhu..
k la bye2...

1 comment:

baby said...

same la sis..ade yang same nye..hihihih.:) cantik....