TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, July 2, 2009

Byk Keje





Huhu...arini tak sedar lansung mase berlalu begitu cepat..
pagi td..masuk2 jer opis
aku terus sambung keje2 aku yg tak sempat nak setel smalam..
keje2 menyiapkan sijil2 utk peserta2 kursus..
pastu..aku kemas2 skit bilik opis aku nie
sbb ptg ni Bahagian Pengurusan nak wat gotong royong..
bersihkan pejabat...
so sblm bilik aku diserbu...better aku kemaskan sket2 mane yg patut..
lepas tu..dlm kul 10 td blum smpt nak duk kat kusi aku..
bos dah panggil semua dak2 unit aku ni meeting..
sembang punyer sembang..
bincang punye bincang..
dekat2 kul 12 baru kuar dari bilik meeting..
tu pun sbb big boss aku kene gi meeting dgn pengarah lak..
kalo tak..smpi petang pun aku tak abes meeting lagik..
masuk balik kat bilik aku..
ade keje yg sdg menunggu perhatian aku..
nak menguruskan hal2 berkaitan LO kursus n jadual2 kursus..
pas setel semua2 tu lak..aku nak kene apdet fail2 kursus2 aku..
nak prepare laporan lagik...sbb lagi 2 minggu org odit nak datang
hurm..sgt2 sebok la wehh...tak larat dah nie...
kalo nak taw..pagi tadi pun aku tak sempat nak siapkan bekpes.,.
seb bek Kak Rose yg budiman bawak nasik goreng..
so die share dgn aku makan same2..
ni yg sayang Kak Rose ni...
macam taw2 je aku tak sempat nak bekpes..
thanx sangat2....Mmmuuahhhh..
......
n aku dapat berita terkini hiburan sensai dari urusetia kursus di TEKAM
aku telah dijemput utk datang ke kejohanan sukan di TEKAM hujung minggu nie...
bukan utk datang saje2 taw..
tp sbg pemain bola jaring jemputan mewakili ibupejabat..
hoh..men netballl tu..??
lame dah aku tak men sbnrnye..
last men pun tahun lepas...
mase MAKSWIP mewakili kementerian..
agak2 aku yg semakin montel nie leh lagik ke melompat terkinje2..??
so ari ahad ni aku akan ke TEKAM utk men netball..
.......
belum abes satu tugas..dah ade tugas lain..
n semua tugas2 tu sgt2 memenatkan aku..
tak taw la kesibukan aku nie smpi bile...
yg aku tau..mase utk aku berehat..
bukanlah dalam mase2 yg terdekat ni..
maybe bulan pose nanti kot ...hehehe
mane lah taw kan....
....
kla..aku nak rehat2 skjp..
nanti kul 2 aku nak kene smbung keje balik..
till thennn...take care to all my fwenz...
~tata...



No comments: