TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, July 30, 2009

Klinik Part. 2

As korang sume taw..aku kan tgh demam..n lanjutan dari pemeriksaan dokter malam tadi...die arahkan aku datang balik arini utk buat ujian darah n air kencing..aku datang sorang2 sbb my hubby keje..demam2 pun terpaksalah...nak cepat baik kan..

so pagi td..aku smpi klinik dalam kul 10..org tak ramai sgt mase tue...selepas daftarkan diri..aku tunggu la sekejap kat depan bilik rawatan..


mase aku smpi..no. giliran sedang dirawat ialah oo8...


n no. giliran aku lak ...no. nie...xdelah lame sgt ekceli..


ni lah habuan nye..aku kene amik darah di kedua-dua lengan aku..n juga kene amik ujian air kencing jugak...
(air kencing tiada dalam gambar....najisssss )


n ni lah harga yg perlu dibayar bile pegi wat ujian darah n ujian air kencing di klinik swasta...bukan nak tunjuk byk duit..tp aku dah serik g spital kerajaan..yg aku wat test darah mase aku kene denggi bulan 4 dulu...smpi skang pun xde dapat result lagik..bayang kan lah..n bil di caj atas name laki aku..sbb die leh claim medical fee dari kampeni die..keje govmen mane ade medical claim..hukhukhuk....

so..aku tgh menunggu jer keputusan ujian darah n ujian air kencing aku nie...arap2 xde pape yg serius la..aku pun baru demam seminggu ni jer...xde batuk..xde selesema..n kalo xde tanda2 tu..mustahil sgt2 la aku ade virus H1N1...mungkin tidakkkkkkkk!!kite tunggu dan lihat ajer keputusan nye..

1 comment:

Naniey said...

bahaya kan skang ni...asl demam je riso psl h1n1..take care tau kak.