TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, July 8, 2009

Merapu

arini n3 aku lebey kepada nak merapu jer..
xde ide ekceli..tp jari jemari aku ni gatal nak menaip lak..
dari dibiarkan jari2 aku nie cramp..better biarkan ia merapu..hahaha

skang nie aku berada dirumah..
Di rumah?????(jam di dinding baru kul 2.00 ptg)..
kenapa aku dah ade kat umah??? knp tak kat opis??
bukan ni tem opis hour ker...??
ha'a..nie mmg opis hour...n aku siyesly sedang berada kat umah
duk depan tv sambil tgk tv + adap blog..
sile STOP berfikir kenapa tem2 camni aku berada dirumah..
sbb it's none of korang nye masalah k...

sbnrnya..pg td..perut aku meragam..
nak kate piyed..tak pulak..
nak kate nak terb***k..pun tak jugak..
sakit sgt2 senak bagai nak meletup..aku rase..puncenya..ANGIN...
seingat aku...mlm td aku cume makan sepinggan mee goreng mamak..
takkan kowt....?!!..tp kenape ekkk perut aku wat hal..??
adekah aku keracunan makanan....??eyhh..takkan la kowt..
n nak dijadikan cite..kepale aku jd sgt2 pening jgk..
aku syaki..migrain aku datang menyerang...
ekceli sejak petang smlm kepala aku jadi pedih n memusing2..
kenapa ekk...?? mungkinkah stressed..?? but..i'm stress 4 wat???
aku x rase yg aku stress semenjak 2 menjak nie...
maybe kurang rest..or maybe kerana tak cukup tido or maybe wat..hurm.??
n disebabkan sakit pewut n sakit kepala aku ni la..
aku tidak ke pejabat..n kini sedang berehat2 dirumah..
n skarang ni sakit2 aku tu aku rase dh semakin kurang..
itupun setelah makan ubat pg td....

agak2 korang..kenapa dgn aku nie ekk...??
Lu Pikir La Sdiri!!!
aku nak tido...mngantuk sbb tak cukup tido menahan sakit perut sejak kul 5.30pg...
now aku nak claim balik waktu tido aku tu...gudnite!!!

2 comments:

d i D a_LittLeBaby said...

sakit peyut ye sis..sianye........
tak pe rest jeee..

Miss Hirose said...

hehhehehe
akak pegnen kowt..kekekekeke

ade kene mgena x?hehehe