TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, July 23, 2009

Not in Mood!!!



I'm here today juz to wish u all...
Mownink my Fwenz!!!!!
I'm NOT IN MOOD today...
adekah muke aku arini menampakkan keadaan hati aku
yg sgt2 bercelaru saat ni???

aku masih cube utk tersenyum n be happy..
but deep inside....
Only God Knows How Is It!!

aku xmo tensen,aku takmo stress..n aku tak mo pape..

skang tgh berusaha utk tenangkan hati n lapangkan fikiran...

i'm trying to be cool while my heart was burning inside...

UrrrggggHH!!..cool down Jue..cool down....

arini nak membizikan diri n takmo pikir2 pape dah...
i'm trying to control myself from ..
Kebaaboom!! malatop...

semuanya salah aku....kenapa aku sibuk2 siasat benda2 tue..

ni la padahnye jike suke sgt
nak taw sume benda yg tersirat n tersurat
skangni.. bile cite yg aku dgr dah bercanggah dari cite asal..
ati aku jadik panas...n aku rase cam aku kene "kencing" idup2..
kate dah lost contact..??!! tapi y' all still contact2 gune
email...
wtf!!..
saya....awak .. perkataan tu normal bg aku..
tp when ade perkataan
LOVE...My Dear..
oh Goshh!!..aku meluat..+ jeles siotttt.

ianya buatkan aku jadik superb sensitif...n i cant control masef..ok..

mmg aku jenis yg sangat2 cemburu..dgn benda2 macam tue...
when orang lain leh dapat more than ape yg sepatutnya aku yg dapat...
mane bley tahan babe....kalo korang pun kan..

die dah kawen..n aku sdiri pun dah kawen...
sile la nyah!! dari idup aku...

kenapalah tetibe cite ttg ko wujud dalam idup aku ni hah...??

mmg la wat past is past...
cakap mulut...mmg la senang..

dalam ati...ingat boleh tahan ker...ingat aku nie angel ke..??
aku bukan malaikat ..oke!!!
kenapalah aku leh terbaca email tu....??kenapa..kenapa???

sume salah aku..mmg salah aku..aku mmg jenis tak leh nak bersabar ..

nak2 hal-hal yg cube utk disembunyikan
atau dgn alasan takmo panjang cite..

kalo takmo panjang cite..sile delete semua msg yg ade tu..

xyah la keep sume tu lagik...nak wat pe..??

nak tgk n bace bile terasa rindu ker...???
or ..ekceli sayang sgt nak delete ??

u know ur partner very well aite ..my dear...

so..pliss dun ever do sumting i dun like..
u have ur own choice...aite..

either to stop all ur connection wif all ur exes...ever n ever

or...u have to lebih bijak utk sorokkan benda2 nie dari aku..

but u hve to make sure..i cant smell it n find it..oke..!!

becos i'm owez never failed to know all diz jerks stuff before..

in diz case..i'm owez using my sixth sense n so far..
God owez give me the way n show' me the truth.

Alhamdullilah..


No comments: