TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, July 9, 2009

Thursday's Tag..

Mownink all...ah'ha....wat a cool thursday,aite...(mmg la cool dah duk dalam bilik ekon...hikhikhik)...pagi td aku datang keje dgn penuh semangat waja...ooopppss..semangat wira becoz aku datang keje nek kete wira arini...bley gtu??..masuk2 je bilik aku...siti tgh hidang nasik goreng...wah..langkah kanan aku rupenye arini..patut la kaki aku ni ringan je melangkah dtg ke bilik siti..rupenya ade nasik goreng..dgn muke yg tak taw nak rase malu n sebal..aku mintak sket nasik goreng tu...ekceli mmg siti bawak utk budak2 opis unit aku nie...byk jugak aku makan..sedap woo...(psssstt...siti..sok bawak makanan sedap2 lagik ekkkk..)..

Kejap td ..bile aku on blog..aku terima satu msg mengatakan yg aku telah di TAG...wah..tag di pagi hari...sgt2 mengujakan...almaklumlah..pagi2..idea masih membeku..tetibe dapat tag..sekurang2nye leh la warming up...hehehe..neway thanx to Erin sbb sudi bagi Jue tag nie..skang jue cube jawab ekk Tag yg diberikan tue...

1. Apakah perasaan anda sekarang?
..hurm..kekenyangan,rase malas melanda..

2. Saya nak makan?
...utk pagi nie..xde rase nak makan pape dah..tp utk tgahari,
blum lagik dalam perancangan

3. Saya tak suka?
...org yg tak ske tgk aku tgh duk senang2 n relax2...
ade je benda nak suh aku wat..so annoying...

4. Impian saya?
...nak keluarga yg besar, bahagia n berjaya

5. haiwan yg saya tak suka?
...haiwan ekkk...Babi bley???

6. Saya harapkan?
...idup aku akan berjalan dgn lancar disamping keluarga tercinta
tanpa sebarang halangan dan dugaan yg mdatang

7. Jika boleh putarkan masa?
...aku terima segala ketentuan Ilahi....
percaya pada Qada' dan Qadar
ade hikmah disebalik segala yg terjadi..

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
...seorang ibu kepada anak2 yg comel(insyaAllah),seorang yg berjaya dalam kerjaya
n jugak dalam kehidupan..

9. Handphone saya adalah sebuah?
...handphone yg berskrin lebar,bercamera 3.2 mp, bley WiFi, Bley GPS,
Bley kol, ley sms..ley email..ape lagik ekkkk...??

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
...wooohhh...byk kali...tak terkira..but..lets gone be by gone...

11. Kawan-kawan saya?
...penawar suka dan duka..menceriakan kehidupanku..sangat2 bermakna..

12. Pernah dikhianati?
...pernah..humr...lupekan jelah....

13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
...aku doakan semoga Allah berikan die petunjuk utk kembali ke Jalan yg benar..Aminnnn..

14. Senaraikan 8 orang untuk di tag?
  • ynaaohynaa
  • w a n a
  • dida
  • kak Ommy Firuz
  • Cik Yana
  • Zuriss
  • Fanadya
  • Miss Gyena

1 comment:

~daRLee ZuRiS~ said...

pagi2 dh kena tag ker?
takpe2..simpan dulu ye
hehehe ;P