TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Friday, August 14, 2009

Aku dah BOSAN & xde MOOD...

Hye all...selamat tghari...dah lunch lum....???arini aku siyesly xde mood...rase bosan sgt2 nak wat pape pun...pagi tadi aku tak masuk opis..sbb kene setelkan hal kereta aku yg sudah tibe masenya utk ditukarkan tayar..tayarnye dah botak..same botak macam pale bos aku lorrrr..hahaha..lepas tu aku balik umah..masak2 sket2..sbb kat umah aku ade tetamu..Adi balik diz week..n he bring his frenz oso..2 orang..sorang name X..sorang name ape tah..Y kot...hahaha.so kenalah masak sket utk dorang..tetamu datang kan..tak manis la kalo wat bodo jer..aku kan tuan umah....

skang aku dah setel keje..petang ni insyaAllah aku masuk opis..selamba je lah..lagikpun aku dah inform kat opis mate..bukannye aku senyap2 tak datang kan..kebetulan plak bos tak masuk opis..outstation..so amik peluang la aku pun..kat unit aku xde sape2 ramai yg outstation..yg ade..budak2 baru tu je la..kalo aku ade pun bukan dorang leh wat keje pun..sbb dah mmg xde keje skang nie..aku pun dah start cuti dari outstation..lepas raye baru mule balik..tu yg skang ni melangut takde keje..asik2 tolong wat keje org lain(especially level boss2)..letih wooooo..tem aku..belum tentu lagik dorang nak tolong wat..last2 ..aku jugak..huhuhu..

arini..aku rase..aku mmg takde mood nak lepak lame2 kat blog..sakit mate la nengok...hahaha..maybe dah dekat2 nak PMS la ni..mule la mood meracau-racau..sblm aku serapkan mood PMS aku masuk dalam blog...better aku senyapkan diri utk smentara waktu..paling tidak..aku akan lepak kat blog satu lagi jer..nak masukkan info2 n petua-petua terkini dan sensasi..kalo korang nak jerit kat blog aku nie..takde hal..sbb aku dah linkkan kotak jerit tu kat blog satu lagik jugak..jadik kalo korang jerit kat sini..aku akan dengar jeritan korang tu kat sane..(ceh..macam jauh jer bunyik nye kan..poyo!!!)

k la..maw benti suda..chiooowwwwww!

No comments: