TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Sunday, August 9, 2009

AKu keseorangan..

Hurm..baru sbentar td aku ditinggalkan keseorangan..die pergi meninggalkan aku sendirian..bukan salah die..aku yg merelakan pemergiannya..chewahhhh..intro tak hengat...bley nangis berdarah nie weyhhh....uhukuhukuhuk....ekceli baru sekejap td my hubby kuar dari umah..pg menghantar makanan kat bapak..we olls mmg slalu camtu..bile masak lebey sket..msti akan di tapawkan utk our beloved bapak..kali ini aku tak ikut..sbb aku tgh sakit perut..padanla dgn muke aku..sape suh tak makan sehari suntuk..kan dah sakit perut..aku ingat kalo tak makan lansung tu lehla ilangkan 10kg ker...??hahaha..siotttt jer...skang dah sakit perut..padan muke aku..rasa'in..pasni aku nak g makan jap..n of course akan bertambah kg la aku pasni sbb makan lewat malam..eyhh korang nie..suka suki jer..aku nak makan sikit jer lah..jgn pikir bukan2 k..k tata...see u after aku kenyang nanti ekkk ...xoxo..

No comments: