TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Monday, August 3, 2009

Monday Blues!!

Monday Bluess..!!!bak kate cik Puan Zuris..hahaha..every Monday je..Monday Blues..mmg monday ni mood nak keje mmg sgt2 kureng..tp kejenye mmg melambak2..n aku..as usual akan mulakan warming up nak kasik mood ade dgn mengapdet blog aku nie..baru lah ade mood..hahaha arini aku masuk keje as usual..n arini aku pakai tudung baru beli kat Tangkak smlm...hahaha..kaler pepel..tu yg smgt tu..



masuk2 je opis, terus aku bergegas ke dewan perhimpunan mingguan..beselah..every monday ade perhimpunan mingguan bahagian penguatkuasa.
lepas abes je perhimpunan aku terus duk kat tempat aku..sebok dgn hal nak membooking hotel utk kursus yg akan aku organizekan ujung minggu nie..outstation lagik aku diz weekend..kali ni ke Kuantan plak..kesian my hubby asik2 kene tinggal..so..diz weekdays..aku mmg bz lah..nak kene wat surat panggilan peserta,nak kene invite penceramah,nak kene wat macam2 lah yg berkaitan dgn kursus nie..pening pale aku..



dah la sume2 hotel yg aku kol..asik fully booked ajer..tensionnyer...hahaha..(tension dalam ceria)..apepun keje harus diselesaikan...wajib2...

**ni aku tgh siap2kan keje..sbb nak kene g klinik amik keputusan ujian darah n ujian air kencing..

No comments: