TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Sunday, August 9, 2009

Pening Memikirkan...huhu!!

huhu..semua ni gara-gara tgk POTC la nie..aku dgn hubby tgh bersantai nengok ulangan cite ni kat astro..tetibe lak si hubby tanye kat aku.."awak...sape name hero ni...?"..aku pun dgn penuh kompiden je jawab...."ala tu pun tak kenal ker....tu kan..erm..erm...sape ekk..tem2 ni la nak lupenyer..hisshhhh lemahhh...ni mesti gara2 byk termakan semut la nie..jd pelupa lak.."..ha tu la td kompiden sgt..skang dah ternganga nak menjawab..blagak lagik...hubby aku ni lah sengal...tetibe lak nak tanye tu pehal..aku ni mmg pantang org tanye..selagi tak dapat jawapan slagi tu pale otak aku ni musing2 mikirkannyer...huhuhu.. lemah tenaga batin btoll la di buatnya.ni sume mamat ni la punyer pasal---------------------------------------------------->
..aku kenal die nie..tp nape leh tetiba lak lupe..aku jarang nak lupe mamat2 ensem camni..arini lak otak jadik jem..so..nak memudahkan keje aku..n malas nak perah2 otak pikir...aku pun bukak google..aku type POTC(full title)..then carik2 punyer cari..baru la dapat..upenyer nama mamat ni Orlando Bloom..alahai..kan aku dah kate.aku tahu name mamat ni...saje2 je wat2 lupe..ececece..statement poyo jer kan..seb bek aku tak jawab Johnny Deep..sbb dalam cite POTC ni pun die ade blakon.klu tak salah aku die jadi Jack Sparrow.kan..??kan..??..ha..setelah aku berjaya mencari jawapan..aku pun landing balik di sisi hubby aku..puas ati aku bile dah dapat jawab..



**To My Otak :- now bleh la rest dgn aman dan damai..

No comments: