TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, August 5, 2009

Sojukkkkk dan Nyaman terasa..

wah..dalam keadaan sojukk2 n redup2 camni..alangkah syiokkknye dapat guling2 atas katil ku yg empuk
(hanya aku je yg taw) ditambah dgn bantal peluk di celahan...erkk..celahan??celahan pelukanku..bley gitu?? ++comforter menyelubungi tubuh ku..syiokkkkkk bangattt.wah..nikmatnye terasa....(dushhhh3!!!!SELIGIan bertalu-talu di kepala ku..Jue!!..wake up, oke..wake up...stop dreaming!!!).arghhhh!..Mr. G nie..aku baru je nak berangan2..kecoh betol la lu bro'..sebok2 lak suh aku wat keje.. dah nak balik la..Pang!!! kang...baru taw..uhukuhukuhk..


jap lagi aku dah nak chow chin chow...jam kat dinding dah kul 5 ptg..yahuuuu yabedabeduu..cuaca sungguh nyaman petang ni..aku dah terbayangkan katilku..bantal pelukku..selimutku..air milo dalam peti es'..kacang cap tangan dlm kabinet..biskut Oreo..(erkk..ade kene ngena ke..lantak pi lah)..aku dah ready sgt2 nak balik umah nie...jom sume2..kita balik beramai-ramai.ahakssss..smbil nyanyi suke ria..la la la..k all see u tomorrow..(mcm la malam ni aku tak o9)..huhuhu..

1 comment:

Miss Hirose said...

haha
klaka la kak jue ni..hehe