TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Monday, August 17, 2009

Sun Burn Or Sun Burstttttt!!

Mowninkk all..arini aku keje cam bese..tp agak tensen dgn keadaan muke aku..semuanya gara-gara berjemur di tengah panas sabtu yg lepas..akibat sonok sgt terlompat-lompat n terkinje2...so ni lah harga yg perlu dibayar...naseb bek juara..kalo tak menang pape...mmg tak berbaloi..huhuhu..lihat wajah ku yg dulunye gebu gedebab...kini telah hancur di mamah mentari.(wallaweiiii ayat..)..ni la akibatnye tak pakai sub block..hanye berbekalkan cream muke Safi Balqis aku yg bajet2 ayu tu...ni la yg aku dapat...Waaaaaa!!..hancur muke aku Weii..sape yg harus aku persalahkan???...die?..die?...kamu?..atau diri aku sdiri..ye..mmg salah aku...sape suh aku men bola jaring sabtu aritu..skg muke dah ngelupas...baru nak nyesal ke??..huhuhu..


look at my face..nampak tak???



close up

**moral of de story:-rajin2 la pakai sun block kalo nak bersukan or berjemur di tengah panas...kalo tak..ni la padahnye...

No comments: