TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, September 17, 2009

Kata-Kata Terakhir Before Raya..


hye all..diz might be my last entry be4 raya..malam nie aku dah nak gerak balik Ipoh(my parents home)..sok maybe akan pose sehari di umah mama n abah..n lepas sahur ari sabtu...aku n de famili akan bergerak balik ke kg my mama di Kelate(kecuali Abah sbb abah kene keje diz raya..huhuhu..cedey arrrr..)....jalan jauh la mak buyung raye kali nie..hopefully aku leh bertahan..
pepagi nie aku sebok menyetelkan keje2 umah,basuh baju,kemas barang2 nak bawak balik..termasukla kuih2 raya,baju2 raya n duit2 raya yg nak di bawak balik..wah..macam byk jer bunyiknye kan..hihihi..ekceli aku tgh demam nie..nak dekat raye ni la plak aku nak demam..heartburn aku dah beransur pulih selepas makan ubat gastrik..but demam la plak..tension jer..(ibu..plzzz be cool okeeee)... my hubby pun demam gak tue..kesian gak nengok..konpom jangkit dgn aku..but still gak nak g keje..sbb ade keje yg blum disetelkan..malam nie die nak drive blik Ipoh..harap2 demam die beransur oke la ..kalo tak..terpaksalah aku yg drive or my lil bro, Boy yg bawak kete..aku tak bape yakin kalo Boy yg drive,..die tu mat rempit..asik nak laju jer...riso lak aku..nak suh adik, Zetty..mane la die reti nak bawak..ntah tahun bile la nak smpai kalo bg die bawak..stakat nak drive smpi Ipoh nie...ok la lagik..ari sabtu nanti dah nak gerak balik Kelate..jalan dah la jauh..makan 5-6 jam..aku dah la tgh mabuk..demam lagik..laki aku pun demam..hopefully perjalanan aku selamat..n semuanya akan pulih sperti sdiakala.. hurmm...sebelum aku balik kg n away from my blog nie for a weeks(maybe)...aku nak wish la kat sume2 kawan2 aku seantero dunia..tak kira la dari mana asal-usulnye..dari ceruk mane sekalipun..semuanya adalah kawan2 aku..selagi korang kenal aku n anggap aku kawan2 korang...oke..so aku nak ucapla..Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin..andai terkasar bahasa ,tersilap kate...aku mintak maaf ye kat korang sume...0-0 ok..aku pun dgn penuh keikhlasan n hati yg terbuka..sedia memaafkan kesilapan n dosa korang pada aku..pasni kite bukak buku baru oke...insyaAllah....