TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, November 19, 2009

19:11:2009- 2nd Check Up

Hye all..Pagi tadi aku bangun cambiase...ekceli arini aku ade appointment dgn doc di KK Putrajaya..appointmentnye jam 11.00 pg..so arini..disebabkan kete aku yg sebijik lagik belum lagi dikeluarkan dari worksyop..terpaksalah aku menghantar my hubby ke opisnye di Puchong..satu keje la plak kan..tp nak wat cemana..aku malas nk g klinik nek bas..disebabkan malas itu lah..aku terpaksa merajinkan diri antar hubby aku g keje..we all kuar umah dalam kul 8.30pg..smpi di opis hubby aku jam 9.05pg..seb bek la jalan tak jem..lepas antar laki aku tu aku pun merempit la balik ke Putrajaya..



Aku smpi di KK Putrajaya kul 9.45pg..masih awal lagi la kan..sbb temujanji kul 11pg..masuk2 je aku tgk org tak berapa ramai..lega skit ati aku..lepas buat cabutan no. bertuah yg bernombor 4095..aku pun duk la kat kusi menunggu tu..mase tu nombor yg sedang dilayan baru 4088..ok la kan..xde la ramai sgt..lepas smpi giliran aku dalam kul 10.00pg tepat..aku diarahkan ke makmal utk buat ujian urine n amik HB..pun tak amik mase yg lame..dalam 25 minit je aku menunggu utk smpi ke giliran aku..syukurlah result urine ok n HB pun ok..setel di makmal jam 10.45pg..afterdat..aku terus dirujuk ke bilik pemeriksaan di bilik no. 11..dalam bilik tu..tekanan darah aku di ambil..n thanx god again..tekanan darah aku normal..slps dari itu..berat badan aku di sukat..ade kenaikan 0.9kg..naik dalam sekilo la lebih kurang..n nurse tu tak kate ape pun..pemeriksaan ke atas perut aku pun dijalankan..nurse kate..saiz baby aku ok..sesuai dgn usianya yg dah masuk 5 bulan..degupan jantungnye pun ok.lega aku rase bile semuanya OK!!..check up aku berakhir pada jam 11.15pg..maknenye..ok la kan..sbb appointment asal jam 11.00pg..disebabkan aku awal..cume amik mase 15 minit je dari jadual asal..sgt cepat dan efektif..hihihi

1 comment:

Lovely Emy said...

hehee, semoga akak & baby sihat tau :)

suka sgt tgk baby & kanak kanak..