TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, November 3, 2009

Kecelaruan Fikiran...

Apesal ekk...sejak 2 menjak nie..fikiran aku bercelaru sket..Oooppss....bukan sket2..tp byk sgt2..moody ke laut aje manjang..nyampah la..ade aje la yg tak berkenan di hati n tak kene di mata..Y? Y? n again Y?..org ngandung mmg pe'elnye camnie ekk...??ke aku je yg camnie..??

Tukar tajuk jap..last week my mom bitau..my aunt,Cik Puan Dila ..iaitu binik kepada my Paksu..telah mengalami keguguran kandungan..hanya gara2 bermain badminton..beliau tlh mengalami tumpah darah n baby beliau yg ketika itu berusia 10 minggu tidak dapat diselamatkan..kesian kat my paksu..n my maksu too..aku harap dorang berdua leh bersabar menempuhi dugaan nie..k..abes dah selingan luar topik..

Berbalik pade tajuk aku td..aku sbnrnya tgh menyesuaikan diri dgn situasi perubahan hormon dalam badan yg tak menentu sehingga membuatkan aku gagal mengawal mood aku .. lately..aku jadik moody tak tentu pasal..pantang silap sket..mulelah mengamuk..sian my hubby..tak pasal2 jadik ubat penenang..hihihi

camnilah.. aku nak share dgn korang sumting yg membuatkan aku serabut..sbnrnya,aku dpt rasekan yg aku tgh bengang terhadap seseorang..aku tahu sape "seseorang" itu..and aku sedar aku mmg tgh sgt2 bengang dgn die..tp wat mase ni biarlah hanye aku yg tahu..tp sblm ade yg terasa hati..aku nak hi lite la kat sini yg "seseorang" yg aku maksudkan itu..xde kene mengena dgn keje aku..bukan opismate aku & bukan juga bos aku..bukan adik beradik kandung aku..n ofkos not darah daging aku..bukan jugak kawan2 bloggers ..& yg penting skali..not "he" but "she"..alamak ..hint aku dah "ter"bagi la plak....

aku tak ske la dgn cara die..takde perasaan punyer manusia..cakap lain..buat lain..ape la...dulu aku ingat..die ok..sorang yg boleh dibawak berbincang..boleh dijadikan kawan utk berkongsi cerita..sorang yg bertanggungjawab la kalo tgk dari gayenye..tp smpi skang..aku tak nampak ape2 pun..yg aku nmpk hanyalah seorang manusia yg hanya pandai bercakap..tak bertanggungjawab..n very2 selfish..die ade dalam lingkungan kehidupan aku tp aku lansung tak merasakan yg die tu wujud..die dan insan2 yg bersama dgn die pun same je pangai..heartless..skolah tinggi...tapi akai tarakkk..nyampahnyerrr...dah la..malas dah nak sambung..kang aku terlepas cakap plak..cukup la asal korang tahu aku mmg tak puas ati dgn :"seseorang" nie..sgt2 tidak berpuas hati..

"seb bek la status ko tu menghadkan aku utk bebas bersuara,kalo tak..lu pikir la sdiri"

No comments: