TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, December 8, 2009

Baru nak bermula..

Huarggghhh...tensen jer aku rase..
bukan bengang pade sesapa..
tp bengang dgn diri sdiri..
pepagi aku dah bedal kuey tiaw goreng..
buh dgn paru goreng sambal n telur mate..
selera aku dah mule menjadi2..
tghari tadi aku makan nasik lagi..
makan sayur bayam n ikan goreng..
menu simple..tp itu bukan masalahnye..
masalah aku ialah..sejak 2-3 arini..
aku kerap berasa lapar .. Pembetulan: ekceli aku n baby..
makan tak banyak pun..tp kerap sgt terasa nak makan..
pas makan nasik td..aku rileks kejap..
tak lame pastu aku g dapur..
nampak biskut munchy's dalam balang..
amik satu roll..tak smpi 5 minit ..licin aku sebat..
pastu..jap td..masuk dapur lagik..
nampak buah rambutan dalam plastik kat tepi peti ais..
bawak depan tv..aku rase2..adela dalam 20 bijik aku makan..
kalo tak silap kira la...
so skang nie..pewut terasa full..baby aku senyap je..
maybe die dah kenyang..(wat mase nie)..hihihi
sbnrnye td lepas makan nasik..aku dah booking beger daging spesel
aku suh my hubby beli otw die nak blik umah nanti..
ntah pehal la tetiba lak terasa nak makan beger..
so utk malam nie..menu aku dah konpom2 beger..
(tetibe terasa baby aku menendang dari dlm pewut..tak sabar kut nak makan beger)
hah..ni lah masalah aku..aku jadik kuat makan..
sblm2 nie..nak makan 2 kali sehari pun bukan main liat..
nie tak henti2 nak makan la plak..
dah nak masuk 21 weeks..selera makan baru terbuka..
hurm..leh ke aku maintain berat kalo camni aku punyer selera..??
skang berat aku dah 66kg.. naik sekilo sejak check up last months..
next week aku akan check up lagik..
kalo camnilah cara aku makan..mau naik lagik nie berat aku..
doc dah pesan..berat aku x leh lebih dari 75kg mase 9 month ++
takut baby aku besar..bleh cecah 3.5kg keatas..
hopefully..aku dapat kawal nafsu makan aku ..
korang sume pun doa2kan aku yep..

No comments: