TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, December 17, 2009

Yang Tenang Kembali Bergelora..

Semalam..semasa aku smpi di rumah..
keadaan di rumahku..OK!
Lebih OK dari ari sblmnyer...(nampaknye begitulah)
(cume aku sgt2 tak berkenan melihat keadaan bilik yg didiami oleh beliau
..berterabur macam perang dunia..sungguh menyakitkan mate
)
Wlupun begitu.. masih lagik tidak merosakkan suasana rumahku sepenuhnye..
Alhamdulillah...

Tetapi ... tanpa dijangka
ketenangan aku tibe2 bagai diragut..
malam td .. setelah selesai makan malam ..
dan sambil2 bersantai menonton rancangan "kegemaran beliau" televisyen..
beliau seolah2 memberikan gambaran yg sgt2 jelas
pada aku .. iaitu ..
BELIAU 'MUNGKIN' AKAN TERUS TINGGAL DI RUMAH AKU..
OMG!!...apekah semua ini..??
kesabaranku dicabar lagik utk kesekian kali..
sudahlah PRIVASI ku di rampas...
KEHIDUPANKU juga mahu diambil ker..??

Apa yg harus aku lakukan..??
Apakah aku harus..

Mendiamkan diri dan memendam rasa...??
atau
Menyibukkan diri dgn tugas di luar (outstation) supaya aku tidak selalu berada di rumah..??
(tapi doktor menyarankan aku utk tidak lagi terlibat dalam sebarang outstation werk)
atau..
Berpindah keluar dari rumahku sendiri..??

Apa yg harus aku lakukan..??

No comments: