TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Friday, February 12, 2010

My Wisdom Tooth..

haiyakkk!!! patut ler pale aku selalu sakit-sakit lately..ku pikirkan semuanya berpunca dari BP aku yg sentiasa turun naik semenjak preggy nie..selalunya takdelah seperit nie sakitnya..rupa-rupanya....punca sakit kepala aku semenjak 2 menjak nie adalah ini..

wohh...smlm bukan main perit lagik sakit pale aku..n tetibe aku rase cam tak sedap kat gusi kiri gigi bwh aku(betol ke ape aku taip nie??)..belek punye belek..huh..gigi bongsu nak tumbuh upenyer...hampesss punyer gigi..sakit siotttt..dah tua2 nie barula nak tumbuh...sengalll...sakit die,susah nak digambarkan dgn kate2..nak makan pun jadik xde mood..susah nak kunyah..sakit sgt..sedangkan tak makan pape pun sakit..inikan pulak nak mengunyah makanan..aduyaiiiii...ngeri jer..dah la tumbuh songsang..lagik la perit..ade sorang member menyarankan supaya aku cabut je gigi tue..maknanya kene operate la kan.sbb gigi tu bukan ade fungsi papepun kan..tp..by Operation?? OMG....takooootttt...tp sakit la..n skang tgh2 aku preggy nie..seksanya terasa..cemana ekkk...??sakit nie..tolong bagi suggestion..selain dari cabut/operate la yer..

No comments: