TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, May 25, 2010

Will Miss U Much ..

Hari nie ... sekali lagik Alif terpaksa berpisah dgn aku.. dah cukup seminggu Alif kembali bersama aku setelah percubaan pertama utk dipisahkan gagal .. arini .. kesedihan sudahpun berkurangan .. mungkin sbb aku tak byk sgt menghabiskan mase bersama Alif dalam seminggu ini .. almaklumlah .. aku pun dah start keje .. mlm pn .. Alif selalu tido dgn Tok Ma die .. ( mama aku bg can aku tido nyenyak sbb takut aku ngantuk nak g keje .. thanx Mama for de understanding ) ..
Setelah menemui kate sepakat.. kami (aku & my mom) dah bersetuju utk biarkan Alif berada di bawah jagaan Tok Ma die .. tp dgn bersyarat .. 2 minggu Alif akan di jaga di Ipoh .. & 2 minggu lagik my mom have to bring Alif back to Putrajaya .. maknenya .. lagik 2 minggu .. mama aku kene jaga Alif di Putrajaya .. barulah fair & square .. so xdelah lame sgt aku nak berpisah dgn my hero yg gumuk tue .. i like .. & credit to my abah becoz dgn berbesar hatinya beliau mengizinkan my mom datang menjaga Alif selama 2 minggu (setiap bulan sehingga Oktober) di Putrajaya ..
aku katekan sehingga bulan oktober adalah kerana Alif akan mula dihantar ke Nursery bawah opis aku start bulan oktober nie .. mase tue Alif dah berusia 7 bulan .. dah pandai merangkak kowt .. & insyaALLAH dah cerdik la sket .. xde la kene buli kat dalam tue dgn baby2 lain .. ahakss ..
so .. utk perpisahan kali nie .. aku takde la sedih meroyan cam aritu .. menangis dah macam banjir .. hahaha .. bikin malu ajer lowh .. .. nak wat cemana .. naluri & perasaan seorang ibu .. mmg la sedih bile kene berpisah dgn anak tersayang .. have to take more times tu handle de feelings .. kaum pompuan nie kan sensentap .. tak gitu .. ?? bese la .. wat2 tak ngaku la plak .. apepun .. i will miss my baby .. 2 weeks rase macam 2 years ajer .. tp aku kene kuat .. kalo Alif duk sini pun .. sape nak jage ..? we both (hubby & me) keje .. terpaksalah berkorban sket wlupun berat hati nak melepaskan anak kesayanganku itu tinggal berjauhan dari kami berdua ..
Apepun .. "Alif.. ibu & ayah sayang Alif sgt2 .. syg sgt2 smpi bile2 pun .. Alif tunggu dgn Tok Ma yer .. lagik 2 minggu ibu balik amik Alif .. sayang Alif :* "

No comments: