TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, January 26, 2011

Perihal Si Kenit

nie die duk baring atas riba ibu.. bile ibu nak bangun.. mulelah bunyik mulut tu..

budak tenit ini
dah mula banyak akal..
dah mula macam2 perangai..
manja sgt2... geram jer aku dgn die..
sejak 2 menjak nie payah btol nak bgerak mane2..
die nak melepek aje dgn ibu die nie..
satu keje pun ibu takleh wat..
kadang2 die tgh tido pun ibu nie mesti nk ade kat sblh die..
siap die pegang baju ibu..
kadang2 smpi nak tido pun atas lengan ibu..
(nie sebijik pangai ibu..yg ske tido atas lengan)
punyalah die xmo kene tinggal..
haihhh.. pandai pulak die wat camtu..
tp dgn ayah die takdelah camtu sgt..
skang nie manjanya bukan main lagik..
pepagi kalo anto kat skool pun..
mesti nak kene bagi die tido dlu baru leyh blah..
kalo tak.. mengamuk lah die..
sambil menyusu sambil pegang baju ibu..
tak bagi ibu lari jauh dari die..
bile petang nak jemput balik..
asal nampak muke ibu jer..
mule lah mencemik wat muke sedih..
pastu merajuk takmo pandang ibu..
budak kecik nie mmg dah byk akal..
Alif oh Alif..
takmo manja2 sgt ye sayang..
awak tue anak teruna..
kecik2 nie ibu leyh la nak manja2kan awak lg..
nnt awak dah ade adik.. camana??
nnt dah besar kene pandai bawak diri ye syg.
kene pandai berdikari..
leyh jadik tempat ibu dan adik2 bergantung harap
takleh la slalu nak berkepit dgn ibu jer..
kesian kat awek awak nnt..
jgn nnt nak detim pun awak angkut ibu skali dah lah yer..
;)
**dah la ibu pun dapat suami yg anak manja emak(mbah)..
manjanya usah cakaplah..
hahaha..

2 comments:

wardah said...

mesti berebut dengan ayah nak baring atas riba Ibu ni. hehe

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

tu la tue wardah.. 2-2 manja.. si ibu ni yg takde tempat nak bermanja.. asik@ dorang jer.. :)