TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, January 26, 2011

Selamat Pagi!!

Assalamualaikum...
dan selamat pagi utk semua..
(tetibe mood baik semacam)
ekceli aku lepas naik dari skool Alif..
naik2 terus bukak belog yg sememeh nie..
nak bukak fesbuk.. dah kene block..
twitter pun same dengan..
nak gune bb.. kredit lak tak mencukupi..
nak topup kat cimbclicks..
asyik failed ajer transactionnyerr..
padahal dalam akaun ade je duit..
lainlah kalo balance tak mencukupi.. kan??
tp xpe.. biarkan dulu bb tak berkredit wat seketika..
so xdelah aku galak sgt nak taip macam2 status.
aku pun tak pasan yg kedit aku tak cukup utk on bb advance tu .
selalunya auto deduct from kredit everyday sebanyak rm2.50
tp mlm td kredit tingal rm2.30 je..
tak cukup lagik 2 kupang.. so xleh lah nak renew..
(aku mmg jarang gune phone utk kol2..
slalunya sms & gune utk online jer ..
dats y tak penah nak check kedit tinggal bape..)
bile takleh nak renew.. maka.. x dapatlah nak berfesbuking
dan jugak nak bertwittering..
padanlah dengan muka ibu Alif....
tp aku masih hepi.. sebab... erm.. sebab..
ntah.. ta bersebab kowt..
k lah.. cukuplah sebagai mukadimah di pagi hari..
nanti aku post entry mengarut banyak2 lagik keyh...
now nak bekpes minum Nesvita segelas dlu..
** tgh kontrol makan, especially nasik..
supaya leyh nampak selim sket mase gath on 13th nanti..
so Jue silelah berangan2 utk sarung baju satu saiz kecik dari biasa..
okeyh..ahakssss~

No comments: