TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, February 24, 2011

Alhamdulillah..

Lunch time td.. aku buntu xtaw nak ke mana..
so aku mengajak si Fana temankan aku..
ke tempat yg paling best dan grand..
bak kata Ana Mama Dani.. Hotel 5 Bintang tueeee...
iaitu ke Hopsital Putarjaya... opps Putrajaya lewww..
nak melawat hero cik puan Ana kite, si Dani
yg dah hampir 5 hari duk terlantar di Hospital
akibat jangkitan kuman di paru-paru,telinga dan tekak
*sumber informasi dari belog mama si Dani
ekceli dari awal Dani masuk wad lagik
aku mmg nak menjenguk..tp as u ols know..
putra demoks ku pun x bape sihat..
so terpaksa postpone dari sehari ke sehari..
sehinggalah ke hari ini..baru dapat g melawat :)
sesampai aku di depan bilik no 4 di wad 2C tu..
aku intai2 lah kedalam..jenguk2 kot ade org lain lagi..
aku ternampak en. Enady, somi pn. Ana tgh sedap lena di atas sofa dlm bilik tue..
dah sah2 lah .. itu bilik hotel 5 bintang yg Ana duk sebut2.. ;)
aku pun terus terjah sambil mberi salam..
terus ternampak kelibat Ana tgh meriba Dani yg sedang tido..
Ana pun menyambut kami dgn senyuman
tanda die sudah dapat mengecam aku
ni adalah kali pertama kami berjumpa
stlh kenal dan bertegor sapa dalam belog jer slama ni..
can u imagine..?? can lorrr...can lorrr
tp td kami berbual seolah2 kami dah bkawan bertahun2 lamenya..
*padahal opis kami bersebelahan ajer.. :p
Ana sgt friendly orgnye..nampak spt seorang yg lembut orgnya.. sweet sgt
Melihatkan Dani..adusssss.. sayu betol ati aku bile tgk budak2 yg sedang sakit nie..
lemah tak bermaya jer.. tp menurut kate Ana .. Dani dah beransur sembuh
insyaAllah esok dah leyh discharge.. alhamdulillah..
lena betol Dani tido.. smpi xsedar sket pun tem aku cuit2 kaki die..
kalo die terjaga.. mau jugak aku dukung2..tp die tido..tak sampai ati nak kaco..
insyaAllah.. lepas ni aku bercadang nak bawak Alif plak jumpe Dani..
nak biar dorang berkawan.. same macam ibu2 dorang nie..
besday dorang pun dekat2.. Dani lahir 11/3.. Alif lak lahir 15/3...
pasni leyh la sambut besday dorang same2.. kan.. :)
** sgt susah ati tgk budak2 kecil sakit..

1 comment:

AnaLyana said...

hahaha.. tertunggu2 ana jue buat entry ni.

btw, thanks ya jue.. tak sangka ana, jue pun ramah orang nye..:) ari tuh nmpk dr jauh je kat alamanda tu.. now dah jumpe. ana je lom jumpa ngan aliff..tape tape, nanti kita jumpakan dorang k..:)