TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Friday, February 18, 2011

Contest :: Si Manja Mandi

Td mase jenguk2 ke blog kengkawan.. terbacalah pasal entry nie kat blog Dayu
tetibe tingin jugak nak menjoinkan diri..
dah lame rasenya tak join contest..
apakata kali ni aku try cube nasib.. kan..kan..
okehhh.. Contest nie adalah anjuran Blog Ibu Balqis
so sape2 yg nak join contest nie..
cite banyak xde.. silelah terjah ke belog beliau..
dgn meringankan jari jemari klik kt link yg aku bg kat atas tue..
klik je kat nama Blog ibu Balqis atas tue ..ok!!
Kat sini aku sertakan Syarat2 penyertaan:
Syarat2 nye.. 1. Mesti jadi Follower = Setel!!
2. Tulis satu entry pasal contest nie = tengah buat lah nie!!
dan letakkan gambar banner kat atas tuh dalam entry dan side bar
= kat bawah nie nnt aku tepek.
3. Gambar mesti la,gamba baby anda mandi = sudah!!
**(tak kira lah mandi sungai ke,laut ke,kat mana2 lah,asal kan mandi yee..
4. Umur baby anda mesti lah 3thn ke bawah= baby ku 11 bln
5. Tag 2 orang kawan.= sedang memikirkan sapekah calon2nya..
6. Tinggalkan link entry anda di komen. = lepas setel entry nie oke..
7. Hadiah diberikan kepada 2 pemenang. = arap2 akulah salah sorang daripadanya..ekeke~
.
.
.

sile klik gambar bawah nie utk ke blog Ibu Balqis..

CONTEST SI MANJA MANDI

okeh setel tepek gambor contest & linkkan terus ke blog pengajur..:)

dan kat bawah nie.

gambar peserta contest..

gambar tgh mandi dgn penuh eksaitednye..an..an..an..

meyh nak kasik biodata sket ttg budak dalam gambar nie..

Nama penuh :: Alif Rayyan Rafiqi Bin Amir Hamzah

Nama Panggilan :: Alif

Umur :: 11 bulan 3 hari

Tarikh lahir :: 15.03.2010

Hubungan :: anak kepada tuanpunya belog

Lokasi Pegambaran :: Splash Park, The Mines

Photographer :: AKU

.

.

Okeyh.. setel sudah tugasan yg perlu dilaksanakan..

now aku nak tag 2 orang *lebih pun tak pe kan??

utk join contest nie..

sapekah org2 yg bertuah itu..

*jeng3*

ni ibu2 kepada anak dara-anak dara yg mandi bersama anak aku tempohari..

aci kan kalo aku ajak dorang sume.

Okeyh..DONE!!

4 comments:

nanonano said...

wahhhhh
mika xde gmbar mandi mande?? cmne nehhh!!

Unknown said...

Salam... TQ join contest si manja mandi...
si comel nie,suke plk main air yeee... hehehe... Good luck yeee...

KAK RAINBOW said...

jue tak ajak ai hehe tak pe lagipun raina mana ada mandi masa kat splash ari tu . hehe gud luck jue

Unknown said...

Salam ibu alif... pasal gamba baby anda di contest si manja mandi tu... ada tersenarai... cume sy tak dpt nak copy gamba baby anda,so jgn risau ok?.... hehe...