TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Friday, March 25, 2011

Dinner ~

Okeh .. cerita ini mungkin dah dekat2 .. sipi2 nak basi..
sebab benda ni cerita mlm td sbnrnya..
mlm td aku , suami dan anak telah diundang utk makan malam..
bersama seorang sahabat lama suamiku yg datang dari Singapore..
dah hampir 6 tahun mereka tak bertemu..
jadi semalam die mengajak kami dinner bersamanya
lokasi JJCM yg di pilih adalah di Bumbu Bali, Puchong
ni lah Encik Mat, sahabat lama suami aku..
cam tak percaya yg beliau ayah kepada 4 orang anak
dan ini plak Encik Alif.. "bff" kami yg baru kami kenal
sejak setahun yg lalu..hehehe..
sgt relax ye kamu wahai anakku
ni menu yg aku makan malam td..
Salmon Steak..
sedapppp~
my drinks .. mango blended.. sumting sounds like dat lah.. sate lilit... aku makan 2 cucuk jer.. dah tersandar kenyang.. Trio Set.. ade sotong goreng tepung..udang goreng tepung, chicken wing and sate lilit lagi.. . . . makanan2 kat BB nie mmg best2.. cume jujurnya aku nk cakap.. menu situ mmg tak berapa kene dgn tekak melayu cam2 cam aku nie.. aku lebih prefer makanan Thai then Bali's w/pun my dad was from Sumatera but my tekak lebih bselera dgn foods from Thailand * my mom was Siamese ekceli.. :) kami melepak di situ lebih kurang 2 jam lebih.. dari jam 8.30mlm smpi kul 11.00mlm tu pun sbb si Alif dah ngamuk2 nak tido.. kalo tak.. maw panjang lagiklah dorang bercerita.. *ekceli aku sdiri pun dah ngantuk.. i kan Cinderella.. kene selips before 12.. ahaks..
** next weekend dorang dah plan nak g Sunway Lagoon
Encik Mat will bring his wife n their sons n doters together
but me will join with my hubby je lah..
coz my son xde kat sini tem tue..
sedihnye x dpt bwk Alif mandi skali :(

No comments: