TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Sunday, March 13, 2011

My 2nd Anniversary

Kami Berdua
dah 2 tahun menyemai benih cinta..
dah 2 tahun hidup bahagia bersama..
dah 2 tahun melalui segala suka duka..
.
.
Kini kami dah pun hampir setahun *2 ari lg .. hidup bertiga..
semoga kami berbahagia hingga ke akhir usia
Aku sayang Amir Hamzah B. Nisman
sayang juga pada Alif Rayyan Rafiqi bin Amir Hamzah
aku sayang mereka berdua sampai bila-bila..
.
.
Selamat Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke 2
utk aku dan pasangan ku, Amir Hamzah Nisman
doakan semoga kami kekal bahagia
hidup bersama selama-lamanya.. InsyaAllah...
** alhamdulillah.. semoga kami terus bahagia
dan dikurniakan ramai lagi cahayamata..
insyaAllah

9 comments:

mamaelly said...

happy anibeseri jue..semoga kekal hingga ke akhir hayat..leh tambah lagi dah ni

Ann said...

happy 2nd anniv utk Jue & Amer. Semoga korang bahagian hingga akhir hayat.


Btw gambar tu lucu okey, Amer mcm x sabar mau terkam jue. hihihi.

nurul aziyana said...

happy anniversary jue..mga bhgia mengiringi thn2 yg mendatang

cubaan said...

hepi 2nd anniversary jue dan amer. semoga berbahagia selamanya..:)

mamamarissa said...

happy 2nd anniversary dear *hugs*

nanonano said...

selamat ulangtahun prkahwinan yg ke2 jue,
semoga ikatan korang semakin erat & bahgia disamping alif tersyg :)

NURUL JAMIAN said...

hepi anniversary yg ke 2 jue dan suami

sharEna said...

hepi aniberseri Jue =)

moga kekal hingga ke akhir hayat kamu berdua. amin.

antalya said...

wahh syoknya anniversary ngan besday anak selang 2hr je.leh celebrate sekali harung yer