TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, September 7, 2011

Reben Tudung JR :: Saja Suka-Suka..

Disebabkan aku nie jenis yg hanya mengemari tudung simple mcm tudung Syria dan mmg sgt tak rajin nak beli tudung  cantik dan mahal-mahal macam tudung Fareeda or Ariani or Hajaba or watsoever.. makanya.. aku mula meminati aksesori sebegini..**adik aku yg mperkenalkan dan merekemen aku dgn reben2 tudung nie sebenarnya..  hanya dengan bantuan seketul reben2 tudung yg comel nie jer aku dpt menghias tudung2 syria aku..  daripada tudung aku kosong tak berpenyeri.. ini jelah yg aku aku tepekkan.. jadiklah dari takde.. kan.. 

Aku taw reben2 tudung nie bleyh dapat dipasaran dan mudah dibuat sendiri.. tp kepada yg malas dan takde mase nk wat sdiri..bleyh la beli dan try reben tudung hasil rekaan aku yg tak brape nak kreatif nie.. aku jual murah-murah je.. :) *macam kelakarkan bunyiknye.. tp aku wat ni saje suka-suka dan nak mengisi masa terluang..

aku dgn reben tudung kaler pink..

dgn kaler pink lagik.. :)
Dan ini koleksi reben tudung hasil tangan aku sendiri..




Antara beberapa contoh reben tudung yg aku buat.. :) 




Antara koleksi reben tudung yg aku buat..
 so far aku ada koleksi reben2 tudung mengikut 3 warna kegemaran aku,
iaitu merah, hijau dan pink pepel..
warna-warna lain akan menyusul kemudian.. i really love it very much.. :)

*harga seketul reben tudung ini adalah RM2.50, jika Beli 4 Ketul dapat percuma 1 (harga adalah termasuk pos).. warna bleyh campur .. dan bleyh request warna jika warna yg anda mahu tiada dalam koleksi sy ( dengan syarat, pembelian mestilah melebihi 8 ketul reben tudung) .. Selamat mencuba.. :)

3 comments:

Ann said...

Jue
daku punya satu beli sebelum raya ritu dah selamat jadi sepit rambut kaisya. huhu. dia mmg pantang tgk mak dia nk cantik sket. huhu.

sharEna said...

comel ah jue =) nice nice...

Unknown said...

aku teringin gak nak beriben2 ni
penah cuba adik ipar punya
tp laki aku kata 'awak tua dh yang. tak sesuai nak riben2ni'
terus ilang mood i u..
tapi mmg bleh mengurangkan angka umur kan dengan riben ditudung ni