TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Friday, July 15, 2011

Cikgu Shuffle Alif..

Korang taw tak anak aku terer shuffle..??
asal dgr lagu je mulelah kepala goyang2 ala-ala head bangin tue..
kalo kat umah siap hentak2 kaki.. satu badan bergoyang..
tak padan dengan dompot taw hero aku ni... 
aku perasan die start oandai nak shuffle2 nie sejak 2 bulan yg lepas..
sblm nie ade jugak goyang2 kepala..joget sket2.. tp taklah macam skang nie'
pantang dengar lagu.. mulalah cam eksaited gle nak goyang satu badan..
last2 baru aku teringat.. mase aku training netball aritu
aku paskan anak aku kat Akiss utk sementara..
sementara aku duk terkinja-kinja tgh padang tu..
akiss la yg jadi bb sitter jaga alif..
ha.. tem tu lah .. start dari situ lah.. si Alif dah reti nak shuffle2..
risik punye risik.. tanye punye tanye..
rupenye.. mase Akiss duk jaga dompot nie aritu..
die selalu on kan lagu2 clubbing melalui enpon X10 die yg dah RIP tue..
sambil2 melayan alif men2 kat playground tue lah ..
patutlah anak aku pantang dgr lagu rancak skang nie..
ahahahaa.. akiss cikgu die rupenye.. kehkehkeh..




Aksi-aksi Alif disamping cekgu shuffle die.. merangkap auntie pebret die.. kalo nampak si Akiss nie.. dari jauh dah hulur tangan.. manje kededek (kate ayah die)..

3 comments:

akiss. said...

hi budak manja kededek hahahaha

ini baru sikit ek, nnti sy ajar moonwalk macam michael jackson pula ya.. hahaha

FAD RMLN said...

hahahha. boleh lah aliff pi party dgn imaan. owh tidak. harap dah besar jgn terkinja2. kecik2 ni takpe.

wardah @ fie shah said...

hahaha, ni mesti pantang dengar lagu je terjoget² ni.