TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Tuesday, December 2, 2008

Dushhh!!! S.K.T Time...

Tentu korang(yg keje govment) kenal dgn menda Allah atas nie...huh..tensen giler aku...Tahun nie memang x byk yg nak aku conteng kat dalam benda Allah nie..kalo ade pun ..benda2 yg ntahapahapatah....setiap tahun..benda nie lah yg buat aku jadik lemah..S.K.T owh S.K.T...last year aku dapat markah yang sedang2 saja..tahun nie tak taw lah...leader yg bagi markah kat aku kali ini agak tipikal sket org nyer...(sbnrnya aku pnh bertekak gak dgn mamat tu)..hopefully die tak amik ati sehingga bleh menjejaskan markah aku kali ini..kalo die bagi aku markah sikit...aku seligi pale die..(hehehe..macam berani)...ape-apepun aku rasa..aku xde byk problem tahun nie..kursus complete...extra xtvt pun agak memberansangkan..cume yg aku takutkan kalo2 markah aku dikira mengikut kipas tak kipasnye aku terhadap leader grup aku tu..(huh..sowilah nak kipas2..kat opis dah ade ekon..ape lagik nak)..harap2 S.K.T aku dis year di nilai berdasarkan pencapaian aku yg sbnr..bukan dikira melalui perasaan tak puas hati or wuteva..k la...aku nak sambung mengarang dalam SKT aku tue..kpd korang..nantikan my update..wokey..chiow sin chi.....

No comments: