TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Thursday, April 2, 2009

All About "Not Allowed Visitors"

Ahhaa....i'm back..wif the hot topic...tajuk nie..aku tuju khas buat seseorang...n seseorang itu tiada kene mengena lansung dgn kesemua blogger2 yg ade dalam link aku..lebih2 lagik to all my blog followers..( aku syg semua blogger2 yg follow blog aku,oke..)

Sepanjang arinie aku cube berfikir dan terus berfikir siapakah gerangan beliau..setahu aku la..aku xde musuh..cume..arrr ..cume..ade satu2nya Makhluk Perosak yg telah rosak akhlak n hidupnya yg memang selama ni cukup2 dengki n sakit ati dgn aku..xtaw la kenapa..aku tak penah cuit dia pun sbnrnya.,.ekceli aku xde selera nak cuit makhluk perosak yg Gemokk macam tue...Yarkkss!!!(aku dgr die dah diet...tp aku dgr jugak la kan..saiz die dok2 macam tue jgk..kot pun kecik sket..die nyer jari kelingking jer kut..muahahaha)..

aku sbnrnye lah kan..dah x berminat nak cakap pasal Diz Jerks...tp kemunculan die yg tanpa diundang di blog aku nie..menarik perhatian aku..aku taw die rindukan gurauan manja aku..dah lama die tak kena dgn aku..tu yg die make a wish..yg peliknye si Gemok nie tak gentle lansung...nak serang aku gune Blog lak...sakitkah aku...??tercalarkah aku?? luka parah kah aku..??or maybe she thinks aku akan mati dgn pangai busuk macam bangkai die tue..tp MUNGKIN TIDAK!!!!..

aku sdiri tak pasti samada die sdiri yg telah menjejakkan jari jemarinya meninggalkan komen di blog aku atau die dah menghantar beberapa khadam2 a.k.a pencacainya utk buat macam tu..dia sangka die bijak..tp slalunya ..Org GEMOK mcm die..kelebihannya cuma LEMAK..bukannya
bijak..Ooopppss..Alamak ..Terlebey suda..


aku malasla nak tambah dosa aku dgn cakap bukan2 ttg Diz Jerks..aku pun tak de perfect mane..cuma kat sini aku nak cakap la skit utk Makhluk Perosak yg berkenaan..tolonglah..tolonglah rajin2 jenguk blog aku nie lagi..walaupun hadirmu tidak diundang..tp jasamu menaikkan rating blog aku..amat2 lah aku hargai..aku takmo nak balas ape2..biarlah Tuhan saja yg membalasnye..kalo undang2 dunia ko tak takut...tunggu ajelah di akhirat..jgn nak sebok ttg org lain..oke..jaga kain ko sdiri yg dah sememangnya koyak tue..Oooops..aku suda terlebey lagi..ahakssss..

aku taw ko skang tgh sakit..mental n fizikal..and aku tak rase ko begitu berharap utk aku tambahkan lagi kesakitan ko yg ade skang..kalo nak sgt..tunggu la ko pulih spenuhnya..baru ok kalo nak tunjuk terrer sgt..takyah la gune blog..ape kate tunjukkan aje kekuatan ko depan2..jgn la cakap ajer..takut lemak ko berciciran kah???(Oooppss...aku sdg mencabar seorang JUARA SUMO TERBAIk abad ini..)..

K lah..pasni..ko nak wat ape kat blog aku..nak tinggalkan ape2 komen pun suke ati ko lah..ke ko nak aku ulang skali lagi...ADE AKU KISAHHH!!!...cume aku kesian..kenapala ko nak tunjukkan keGILAan ko kat blog aku nie...aku nasihatkan..pegi la tmpat lain...sbb kat sini..xde sape yg nak layan ko..Ok sayang...

Till then....Tata...




No comments: