TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, August 18, 2010

AKU ..

Hurm.. bleh tak kalo entry kali nie aku takmo sebut hal anak aku lagi.. sejak bersalin sampai la ke entry terkini(semalam).. semua tajuk berkisar ttg anak kesayangan aku tue.. so kali nie aku nak off sekejap cerita ttg die.. bulih..????
Ok.. hurm.. nak start dari mane yer.. semenjak 2 menjak nie.. idea mmg kering.. mmg tandus ala-ala kat gurun sahara.. chewwahh!!... bercerita ttg diri aku.. skang nie.. aku rase aku hepi dgn life aku.. dgn famili aku.. dgn kerja aku(kekadang.. "muak" jugak..:) ).. dgn badan aku(yg smakin plumpy) ..ahaha~.. wlupun ade yg menegor aku dah semakin debab.. tp aku yakin.. bahawa akulah wanita terseksi di abad ini.. muahahaa~(nak muntah uwekk~uwekk~)
Kekadang terasa rindu dgn life yg dulu.. yg byk free time.. yg penuh dgn idea.. yg tika itu masih muda belia.. yg body masih selim de river.. uhuhuw~ pendek kate yg saham masih tinggi la konon-kononnya.. ahaksss~ .. tp sbnrnya life aku skang lebih happening kowt.. kowt..T_T ...
Menjadi seorang wanita yg bekerjaya dan berkeluarga.. macam tak percaya je yg aku dah melepasi tahap itu.. eyh.. tetibe perasan yg diri tu masih bujang.. ;P .. nak kate tak puas enjoy mase bujang2 dulu..hurm.. dari segi ape pun susah aku nak jelaskan.. kalo kate aku tak enjoy sbb tak dapat g clubbing2 ke..tak dapat merokok ke.. tak dapat lepak2 dgn kengkawan smpi lewat malam ke..x dapat nak berfoye-foye tukar pakwe ke.. aku rase.. benda2 tue aku tak heran sgt kalo aku tak penah merasa.. tak penting kowt.. & xde pekdahnye.. mmg my single life was a bit boring to share.. aku jenis yg tak suke lepak2 dgn kengkawan smpi lewat malam.. tak minat dgn suasana riuh rendah di kelab2..tak reti nak bertukar-tukar pakwe dalam satu mase.. & ofkos i'm not smoking.. mungkin bagi sesetengah org.. life aku membosankan.. tak thrill.. tak adventure.. maybe.. :[.. biarlah.. aku tak kesah.. aku tetap bangga jadik diri aku sdiri.. lantaklah org nak kate kolot ke.. kampung girl ke.. wat ever.. aku tak kesah.. ;)
yes.. life aku dulu.. (selepas zaman skolah) pegi keje .. balik keje.. duk memerap kat umah.. kekadang duk umah jadik pemalas terhormat.. melepek jer kat umah .. bab nak merayap2 dgn kengkawan mmg menjadik satu kemalasan bagi diri aku.. tak heran la kalo dulu aku tak ramai kawan.. bukan sbb aku sombong.. cume sbb aku jenis yg tak byk abeskan mase dgn kawan2.. life aku byk aku abeskan dgn famili.. cume bile tem dah ade bofren tue jer.. terpakselah berbagi mase sdikit utk kekasih hati dan famili... ;) .. untung jugak dulu aku tak ramai kawan.. kalo tidak.. jenuh jugak nak berbagi mase.. silap aribulan ade yg merajuk hati.. selamat-selamat.. :) ..
now .. life aku selepas berkeluarga still same jugak.. selain kerja .. mase aku byk dihabeskan dgn famili.. kemana pun aku pergi.. ape saje event yg aku attend.. aku akan pastikan famili aku join same.. kalo dorang takde.. mmg aku xde mud.. name aku nak g sorang2.. mmg TAK la.. entah la.. mungkin kerana aku dah terbiasa.. nak wat cemana kan.. borink kan life aku..?? korang rase.. borink ke tak life aku nie.. ?? ke oke jer..?? ker macam best jer..?? sesekali terdengar kengkawan yg lain happy hang out,sopim2..makan2.. lepakingkong.. g karoke.. g tgk wayang dgn kengkawan.. macam serun sgt.. tp apesal la aku tak berminat dgn benda2 cam tue.. pelikkan.. pade aku bese jer ekceli.. ahaha~..aku tuan punya badan.. so.. suke ati aku la kan..
K la.. celoteh penjang2 pun payah gak.. now aku dah tak tau nak stop tang mane.. cite aku arini pun macam borink jugak.. takde motif.. merepek meraban.. maybe sbb perut kosong, pose la katakan.. so idea pun kosong lew.. apepun korang layankan aje la yer.. terima kasih kerana sudi membaca sampai abes.. wassalam.. :)

2 comments:

Anonymous said...

salam danya..
lama dah akak x menjengok sini sbb selalu nmpk danya & alif dlm FB :)

dah normal kalau dlm blog2 ibu yg mcm kita ni asik cerita pasal anak..
kalau dorang x suka baca..dorang bole pegi kat blog yg x cerita pasal anak..kan?kan?

asalkan kita x citer pasal org & sakitkan hati org sudah

selamat menjalani ibadah puasa buat danya & family tercinta

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

time kasih kak ommy ku sayang.. terima kasih kerana cukup memahami isihati adik mu ini.. cayam akak.. :)