TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Wednesday, November 24, 2010

Day 10 ~

Task Day 10- Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad.
ahaksss..
aku dan lagu mmg tak dapat di pisahkan..
pendek kate idup aku nie mcm ade kaitan jer dgn lagu..
macam industan la plak..
muahahaha..
aku mmg ske dgr lagu
lagu2 kegemaran aku lebih kepada lagu2 sentimental,
slow rock, pop rock & jiwangss...
aku tak ske jazz..
aku tak ske hip hop..
n aku tak ske jugak heavy mentallllll !!
ok ni aku list kan & share dgn korang lagu2 yg paling kerap aku dgr(latest) bile berhadapan dgn situasi-situasi yg tertentu..
bila aku Happy..
aku ske dgr lagu Kalau Berpacaran
dendangan Ana Raffali, Altimet & Sohaimi Mior Hassan..
ske lah lagu tue..
hepi jer aku dgr..
sore Ana Raffali dalam lagu tu pun best..
n ade beberapa senikata yg agak lucu utk aku dengar ttp memberi beberapa pengertian yg agak direct utk di fahami....
"boleh pandang2... jgn pegang2.. duduk renggang2.. bertambah sayang..
biar malu2.. biar segan2.. kerna malu itu perisai orang beriman "..
when i'm Sad.. aku lebih ske dgr lagu nie..
For The Rest Of My Life & InsyaAllah
nyanyian Maher Zain
dgr lagu nie.. mesti aku rase tenang jer..
kalo dulu..kalo aku sedih..putus cinta n etc..
aku mesti dgr lagu frust2..
like Ku Sapu Airmata Perpisahan lah..
Mengusung Rindu lah...
hati tgh sedih.. dgr lagu sedih..
maka makin bertambah sedihla jadiknya..
so tak sesuwaiii kan....
but now.. bile aku sedih aku lebih prefer dgr lagu yg bleh menenangkan jiwa..
itu lebih afdal..kan..
When i'm in Hyped Mood..
aku ske dgr lagu Mizz Nina
What U waiting For..
lagu nie kan berentak rancak..
so aku pun semakin rancak n hyperactive lah bile dgr lagu nie..
rase nak berjoget siotttt..
wakakaka..
Bile aku tgh Marah...
aku lebih ske dgr semua jenis lagu..
dah tak pikir dah lagu ape yg sedap ke.. tak sedap ke..
org tgh marah kan..
mane peduli ape dah...
huhuw~
kalo aku tgh marah..
mood utk dgr lagu agak kurang..
tp rase nak menyanyi lebih memonopoli diri..
rase nak menyanyi.. memekak.. menjerit n etc..
tp jarang lah wat..
kang owang kate aku gila la plak kan..
hehehe
kalo aku tgh..
eyh.. dah abes ekkk
lorrr tak pasan.. nie tgh hyped lah nie maknenya..
excited nak bayar hutang entry..
wakaka..
so now kenalah layan lagu Mizz Nina..
kalo tak mood aku nak berkarya akan down..
ok korang.. setel dah task no. 10 nie..
tata~

2 comments:

Anonymous said...

oh! menjawab tag rupanye :)

Anonymous said...

oh! menjawab tag rupanye :)