TETAMU

SELAMAT DATANG !!

Hye kawan-kawan, arini


Dah Alang2 Masuk Sini.. Sudi2 lah Follow yer.. :)

Sunday, November 14, 2010

Day 6 ~

Task Day 06- Favorite super hero and why?
I'm SUPERMAN... Oooppss.. I'm SUPERGIRL..(girl lagik ker??!) Yesss.. superhero kegemaran aku adelah yg diatas nie.. aku suke superman yg nie aje.. takmo superman lain.. maksud aku aku nak Dean Cain ajer yg jadik superman.. yang lain2 aku takmo..bleyh gitu?? Ahahaha~.. Aku ske superman sbb :
  • superman baik..
  • superman slalu tolong org yg dalam kesusahan..
  • superman kuat..
  • superman atas nie ensem..
  • superman atas nie macho..
  • superman atas nie pakai spender merah kat luar.. ;p~
tp aku pun ske jugak Tom Welling~.. eyh ske superman ke ske pelakon watak superman nie..?? ahh sudah!!.. lari dari topik dah nie.. aduyaiiii...

No comments: